سردار عراقی‌زاده مطرح کرد؛

ارتقای دانش و مهارت‌های طب نظامی برای حفظ سلامت مردم و سربازان

رئیس چهارمین کنگره آسیا پاسفیک با اشاره به ارتقای دانش و مهارت‌های طب نظامی، بر همکاری اعضای این کنگره در حوزه طب رزم و ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 15October 2018

همکاری مشترک اعضای کنگره آسیا پاسفیک در حوزه طب رزمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «حسن عراقی زاده» رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس چهارمین کنگره آسیا پاسفیک در مراسم اختتامیه این کنگره که صبح دوشنبه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: ما در این کنگره سعی کردیم که دانش و مهارت‌های طب نظامی را برای حفظ جان و سلامت مردم و سربازان ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس آموزه‌های دین اسلام، حفظ جان و سلامت انسان‌ها بسیار باارزش است. در قرآن کریم آیه‌ای هست که می‌گوید نجات جان یک نفر همانند نجات جات تمامی بشریت است. وظیفه ما حفظ جان مردم در حوادث و بلایاست و در حوادثی مانند سیل و زلزله این نیرو‌های نظامی هستند که برای نجات جان مردم می‌شتابند.

رئیس چهارمین کنگره آسیا پاسفیک با تشکر از شرکت‌کنندگان در این کنگره عنوان کرد: هدف اصلی ما در این رویداد تبادل تجارب بود تا بتوانیم ظرفیت‌ها و دانش خود را ارتقاء دهیم.

سردار عراقی زاده گفت: امیدوارم بتوانیم با هم همکاری مشترکی در حوزه طب رزم داشته باشیم و آموزش‌های لازم را به بهترین شکل به نیرو‌ها انتقال دهیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها