مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

چاپ ۷۵ جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت توسط خیّر اراکی

«مصطفی مشایخی» گفت: تعداد ۷۵ مورد از کتب مربوط به کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و شهدای استان مرکزی توسط یکی از خیّران اراکی به چاپ می‌رسد.
کد خبر: ۳۱۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ - 15October 2018

چاپ 75 جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت توسط خیراستان مرکزی«مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، اظهار داشت: در جلسه‌ اعضای کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی، مقرر شد تا ۷۵ جلد کتاب مربوط به این کنگره توسط یکی از خیّران نیکوکار استان چاپ شود.

وی افزود: کتاب‌های مربوط به کودک و نوجوان، دانش‌نامه شهدای استان مرکزی، نقش استان در عملیات‌های دفاع مقدس، نقش بانوان در دفاع مقدس، نقش فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) در هشت سال جنگ تحمیلی و نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، از جمله موضوعات مربوط به کتبی هستند که قرار است توسط این خیر منتشر شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: حضور و مشارکت خیّران در فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت، می‌تواند ترویج این فرهنگ غنی و ارزشی را سبب شود.

مشایخی با اشاره به کتب چاپ شده، گفت: هر یک از این کتب گنجینه‌های ماندگاری از دفاع مقدس هستند که در آینده می‌توانند روشنگر جوانان و نسل‌های آینده در راستای فرهنگ دفاع مقدس و پاسداری از این ارزش‌های آن باشند.

وی ادامه داد: خیران استان مرکزی همواره در بسیاری از امور مختلف نشان دادند که نقش مؤثری را در جامعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار