معاون هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

ارسال ۳۵ اثر به هشتمین دوره جشنواره «جایزه ادبی یوسف» از استان مرکزی

«داوود کرمی» گفت: با مشارکت و استقبال هنرمندان، ۳۵ اثر از استان مرکزی به دبیرخانه هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف ارسال شده است.
کد خبر: ۳۱۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 15October 2018

ارسال 35 اثر به دبیرخانه هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف«داوود کرمی» معاون هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، اظهار داشت: هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف همزمان با سراسر کشور از مرداد ماه سال ۹۷ با اعلام فراخوان آغاز شد و هنرمندان استان مرکزی تا ۲۰ مهرماه مهلت داشتند که آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: با پایان مهلت ارسال آثار، ۳۵ اثر از شهرستان‌های «اراک»، «خمین»، «تفرش»، «ساوه» و «شازند» به دبیرخانه برگزاری جشنواره ارسال شد.

معاون هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: دهم آبان‌ماه نتایج داوری این جشنواره اطلاع رسانی و ۲۴ آبان‌ماه همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، آیین اختتامیه در سالن همایش‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود.

کرمی با اشاره به جوایز این جشنواره، گفت: با اعلام نظر هئیت داوران، به سه اثر برگزیده اول تا سوم به ترتیب ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی همراه با تندیس، ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی همراه با تندیس و ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی همراه با تندیس اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: در بخش ویژه مقاومت خرمشهر نیز به نفر برتر ۲۰ میلیون ریال و یک نفر با اهدای ۱۵ میلیون ریال تقدیر می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: تمامی آثار ارسالی به جشنواره نیز به بخش کشوری ارسال می‌شوند.

معاون هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: «محسن ذوالفقاری» عضو هئیت علمی دانشگاه، «حجت‌الله امیدعلی» استاد ادبیات دانشگاه، «شاهرخ حکمت» استاد ادبیات و «زهرا موسوی» داوری این جشنواره را به عهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار