معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خبر داد؛

برگزاری اردوی تشکیلاتی «شجره طیبه» برای دانشجویان

«علی ماندگار» گفت: دومین اردوی دانشجویی با عنوان «حیات طیبه»، ویژه دانشجویان بسیجی و تشکل‌های اسلامی در مشهد آغاز شده است.
کد خبر: ۳۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 15October 2018

برگزاری اردوی تشکیلاتی «شجره طیبه» برای دانشجویانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «علی ماندگار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی‌های اداره‌کل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و برای تداوم اردو‌های تشکیلاتی، دومین اردوی دانشجویی با عنوان «حیات طیبه»، ویژه دانشجویان بسیجی و تشکل‌های اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو با حضور دانشجویانی از سه استان «خراسان رضوی»، «خراسان جنوبی» و «خراسان شمالی»، به‌میزبانی مشهد تا ۲۶ مهر در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند بیان کرد: این دوره با هدف معرفت‌افزایی، تعمیق دانش و آگاهی‌های دینی و سیاسی، نخبه‌پروری سیاسی، شبکه‌سازی نیرو‌های ارزشی و انقلابی، تبادل نظر و انتقال تجربیات سیاسی تشکل‌ها برنامه‌ریزی شده است.

ماندگار عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به منظور جامه عمل بخشیدن به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تربیت جوانان مومن و انقلابی و همچنین ارتقاء بصیرت سیاسی و دینی دانشجویان، این دوره را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه هدف ما تحقق بخشیدن به مصداقی از شجره طیبه است، اظهار کرد: این اردوی پنج روزه در قالب برنامه‌ها و آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم مانند کلاس، سخنرانی، کارگاه‌های متنوع برگزار می‌شود و تلاش‌شده تا استادان برجسته کشوری برای تدریس مورد استفاده قرار گیرند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های جانبی از قبیل پارک آبی، سینما و برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است که در طول این دوره اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار