استاندار مرکزی:

ترویج آموزه های قرآنی مهم ترین مسئولیت فعالان حوزه قرآن است

«سیدعلی آقازاده» گفت: مهم‌ترین مسئولیت فعالان حوزه قرآنی ترویج آموزه‌های قرآنی در فضای جامعه و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای اهداف قرآنی است.
کد خبر: ۳۱۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 15October 2018

ترویج آموزه های قرآنی مهم ترین مسئولیت فعالان حوزه قرآن استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «سیدعلی آقازاده» استاندار مرکزی در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم در اراک، با اشاره به ماحصل برگزاری برنامه‌های قرآنی در جامعه، اظهار داشت: برگزاری این برنامه‌ها و مشارکت در انجام چنین فعالیت‌هایی سبب انتشار فضای معنوی و عطر قرآنی در جامعه می‌شود که می‌تواند برای تمامی افراد برکات بسیاری را به همراه داشته باشد.

وی گفت: مهم‌ترین مسئولیت فعالان حوزه قرآنی، ترویج آموزه‌های قرآنی در فضای جامعه و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای اهداف قرآنی است.

استاندار مرکزی افزود: استان مرکزی در مدت ۱۳ روز برگزاری این مسابقات در واقع شاهد بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی خود بود که توانست آن را در لیست فعالیت‌های معنوی و فرهنگی استان مرکزی ثبت و ماندگار کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در این مدت خوشبختانه ما توانستیم میزبان بسیاری از قاریان و فعالان قرآنی در استان مرکزی باشیم.

آقازاده با اشاره به ویژگی‌های کتاب آسمانی قرآن، گفت: قرآن انسان را رشد می‌دهد و از صفاتی مانند بد‌اخلاقی جلوگیری می‌کند، این کتاب آسمانی کتاب اصول و عقاید است که مسلمانان معرفت را از آن اخذ می‌کنند.

وی ادامه داد: قرآن کریم معجزه‌ای جاویدان است و تا همیشه باقی می‌ماند، این کتاب سعادت بشری است و ما را به سمت مکارم اخلاقی رهنمون می‌سازد و با تسمک جستن به آن می‌توانیم به سعادت دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها