سردار فضلی:

پیروزی انقلاب باعث شد تا دشمن به‌دنبال برخورد با مردم انقلابی باشد

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و لبیک رزمندگان و ایثارگران امت و نیز عصبانیت استکبار، دشمن دنبال برخورد با مردم انقلابی بود.
کد خبر: ۳۱۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ - 15October 2018

پیروزی انقلاب باعث شد تا دشمن به‌دنبال برخورد با مردم انقلابی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، امروز (دوشنبه) در اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در «بیجار» برگزار شد، با بیان این‌که مردم بیجار در حوادث گوناگون انقلاب در مرز‌های کشور جوهر پررنگ خود را نشان دادند، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و لبیک رزمندگان و ایثارگران امت و نیز عصبانیت استکبار، دشمن دنبال برخورد با مردم انقلابی بود.

وی افزود: شهدا در ایران اسلامی می‌درخشند و یکی از فراز‌های انقلاب، اقدام ارزشمند عملیات «والفجر ۴» در کردستان است که فرزندان بیجار هم حضور داشتند و جان فشانی کردند.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) یادآور شد: خون‌های معظمی که به زمین ریخته شد الگویی برای نسل‌های آینده است که باید جوانان از فداکاری‌های شهدا درس بگیرند و راه آن‌ها را ادامه دهند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازند ولی نمی‌دانند که وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی قیمت ندارد و کسی نمی‌‌تواند بین مسلمانان تفرقه بیاندازد.

سردار فضلی با بیان این‌که دفاع مقدس منشاء برکت در ایران اسلامی است، گفت: فرهنگ مجاهدت رزمندگان به کشور‌های دیگر منتقل شده و برگزاری یادواره شهدا فقط یک پیام دارد آن‌هم وحدت و یک‌رنگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار