حجت‌الاسلام رویت در نشست خبری کنگره ملی خانواده:

امروزه کشورمان با آسیب‌های جدی در حوزه خانواده روبرو است

مدیر عامل بنیاد خانواده گفت: متاسفانه امروز در حوزه خانواده دچار آسیب‌های جدی هستیم و باید مردم و دستگاه‌های دولتی وارد میدان شوند و این مشکلات را برطرف شود.
کد خبر: ۳۱۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 15October 2018

امروزه کشورمان با آسیب‌های جدی در حوزه خانواده روبرو استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام رضا رویت مدیر عامل بنیاد خانواده در نشست خبری کنگره ملی خانواده با بیان اینکه مردم همواره نقش بزرگی در حل مشکلات دارند، اظهار داشت: حضور مردم همواره در طول 40 ساله انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است و آن را در طول دفاع مقدس مشاهده کردیم.

وی با اشاره به اینکه هرگاه مردم با دستگاه‌های حاکمیتی همراه بودند، مشکلات برطرف شده است، گفت: متاسفانه امروز در حوزه خانواده دچار آسیب‌های جدی هستیم و باید مردم و دستگاه‌های دولتی وارد میدان شوند و این مشکلات را برطرف شود.

حجت الاسلام رویت با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در کشور خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در سراسر کشور حضور دارند و فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه خانواده داشته است.

مدیر عامل بنیاد خانواده با بیان اینکه وجود آسیب‌های جدی در حوزه خانواده می‌طلبد همه دستگاه‌ها در این خصوص فعالیت کنند، گفت: در این کنگره 800 نهاد مردمی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام رویت با اشاره به هدف این کنگره گفت: شناسایی ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در سراسر کشور، ارتباط مستمر با سازمان‌های مردم نهاد، معرفی سازمان‌های مردم نهاد به سازمان‌های مرتبط با خانواده‌ها، هم‌افزایی نهاد‌های مردم نهاد از مهم‌ترین اهداف این کنگره است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها