آیت‌الله دری نجف‌آبادی؛

قرآن کریم به برپایی حکومت حق و عدالت بشارت داده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قرآن ناطق در یک هزار و 400 سال قبل به عصر ظهور بشارت داده است؛ عصری که حق، عدل و عدالت، انسانیت و فضلیت حاکم می‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ - 15October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم اختتامیه این دور از مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: خداوند را سپاسگذاریم که به ملت ما این بیداری را داد که در خدمت قرآن و اهل بیت (ع) به سمت کمال حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: قرآن ناطق در یک هزار و 400 سال قبل به عصر ظهور بشارت داده است؛ عصری که حق، عدل و عدالت، انسانیت و فضلیت حاکم می‌شود و امروز بعد از 14 قرن، آثار و برکات آن را در ایران مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در 105 سال قبل در بدترین شرایط جنگ جهانی اول، آقا نورالدین اراکی با وجود شرایط سخت آن زمان، توانست 23 جزء قرآن را تفسیر کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی از مرحوم ملافتحعلی اراکی که در زمینه تفسیر خدمات بزرگی را ارائه کرده است یاد کرد و گفت: ایشان خدمات ارزنده‌ای در زمینه تفسیر قرآن ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از تمام جوانانی که در زمینه‌های تفسیر و قرائت و حفظ لبیک‌گوی مقام معظم رهبری هستند و در این راه قدم برمی‌دارند، کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار