نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

پیمان‌های بین‎المللی بستر را برای اعمال فشار‌های بیشتر فراهم می‌کند

عباس گودرزی گفت: هزار و یک پیمان بین‎المللی مانند FATF مشکلات کشور را حل نکرده است، بلکه پیوستن به چنین پیمان‌های بین‌المللی بستر را برای اعمال فشار‌های بیشتر ایجاد می‎کند.
کد خبر: ۳۱۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ - 15October 2018

پیمان‌های بین‎المللی بستر را برای اعمال فشار‌های بیشتر فراهم می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای این شهرستان اظهار داشت: یکی از سیاست‎های و اهداف ایجاد مراکز فنی و حرفه‎ای مهارت‎افزایی است.

وی گفت: مادامی که لوازم منزل و حتی پوشاک و مواد خوراکی‎مان خارجی است، نمی‎توان دغدغه اشتغالزایی برای جوانان را داشت.

گودرزی با اشاره به دوره‌های آموزشی فنی وحرفه‌ای افزود: در مراکز آموزشی فنی وحرفه ای مشاغلی آموزش داده می شود که رشته تحصیلی دانشگاهی ندارند و خلأ‌ موجود در این زمینه مرتفع می‎شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سویی در این مراکز مهارت‎های عملی به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی آموزش داده می‎شود، به عبارت بهتر می‎توان گفت که وظیفه و رسالت فنی و حرفه‎ای شکوفایی استعدادهای نهفته و بالقوه و تبدیل آن‎ها به بالفعل است.

وی با اشاره به اینکه ریشه مشکلات موجود در داخل کشور است، تصریح کرد: هزار و یک از پیمان‌های بین‎المللی مانندFATF  مشکلات کشور را حل نکرده بلکه بستر را برای اعمال فشارهای بیشتر ایجاد می‎کند.

گودرزی با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با وجود تاکید موکد رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر پیوند صنعت و دانشگاه، آموزش‎های فنی و حرفه‎ای و اقتصاد مقاومتی هنوز  هم در کشور به فهم این مسئله نرسیده‎ایم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید چندین باره بر اینکه ستون فقرات اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی است، گفت: در حالی مدعی دفاع از جوانان و قشر کارگر هستیم که اکثر کالاهایمان خارجی است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ سازی در خصوص مصرف کالای داخلی را از خودمان شروع کنیم، گفت: در حالی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‎های مختلفی پیشتاز است که برخی لوازم دم دستی از خارج وارد کشور و مصرف می‎شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به عملکرد برخی مدیران و مسئولان افزود: برخی مدیران تنها خود را مأمور و معذور می‎دانند و گویی برای کار راه ننداختن خلق شده‎اند و در برابر مشکلات مردم عکس العملی نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار