فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

کشف ۶۲ فقره سرقت از منزل و ویلاهای تفریحی در شهرستان محمودآباد

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۶۲ فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در روستاها و مناطق تفریحی شهرستان محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ - 15October 2018

کشف۶۲ فقره سرقت از منزل و ویلاهای تفریحی در شهرستان محمودآبادبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۶۲ فقره سرقت از ویلا و منازل شهروندان در محمود آباد اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان محمودآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی محمود آباد با تشکیل تیم های اطلاعاتی و پشتیبانی کارشناسان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
 
میرفیضی خاطر نشان کرد: پس از شناسایی سارقان، کارآگاهان با هماهنگی های قضائی، این افراد را که با تشکیل باندی ۳ نفره اقدام به سرقت لوازم برقی از جمله کولر گازی از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در آن شهرستان می کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: این افراد با اعتراف به ۶۲ فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در روستاها و مناطق تفریحی شهرستان محمودآباد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران به مالکان منازل و ویلاهایی که معمولا برای مدتی طولانی اماکن آنها خالی از سکنه است، متذکر شد: ضمن نصب حفاظ مقاوم بر روی دیوارها و پنجره‌ها آن را به قفل های مطمئن و شب بند مجهز کرده و حتی المقدور از همسایگان و اقوام مورد اطمینان برای مراقبت از منزلشان کمک بگیرند.
 
انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
برای پیشگیری از ورود سارقین از طریق پنجره ها و بالکن، باید حفاظ ضد دیلم نصب باشه که قابل تخریب با دیلم، قیچی و جک نباشه و برای پیشگیری از ورود سارقین از دربهای ورودی، باید ابتدا به خاطر بسپاریم که وقتی کلید ساز میتونه حفاظ و دربهایی که فکر میکردیم ضد سرقت هستند و کلید، رمز یا ریموتشون گم شده با شاه کلید یا توپی زنی باز کنه، یعنی دزد هم میتونه، پس فقط قفل باید غیر قابل باز شدن یا تخریب باشه، حتی اگر یکی روی درب نصب باشه، مثل قفل ضد دیلم مرد نگهبان که هیچ کلید ساز و دزدی نمیتونه باز یا تخریبش کنه.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار