مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

امسال رکورد چاپ کتاب حوزه دفاع مقدس در خوزستان را خواهیم شکست

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدوارم امسال بتوانیم رکورد چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس در طول یک سال کاری را بشکنیم.
کد خبر: ۳۱۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 16October 2018

امسال رکورد چاپ کتاب حوزه دفاع مقدس در خوزستان را خواهیم شکستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: با تدابیر و حمایت های مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و تلاش همه همکاران بخصوص در حوزه ادبیات به گونه‌ای پیش می‌رویم که اگر توفیقی حاصل شود بتوانیم رکورد چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس در طول یک سال کاری را بشکنیم.

وی افزود: خوزستان به واسطه ظرفیت های بزرگ ادبی بخصوص در حوزه دفاع مقدس به شدت مستعد چاپ و نشر آثار مختلف در این حوزه است چرا که همه خوزستانی‌ها به گونه‌ای جنگ را لمس و یا آثار آن را به عینه دیده‌اند و این موضوع زمینه مساعدی را فراهم می‌کند که جوانان این خطه بتوانند در این حوزه قلم بزنند و آثار ادبی‌‌شان را ارائه بدهند.

عرفانی در پایان از همه جوانان و بخصوص اهالی ادب و نویسندگان استان خواست که آثار خود را در زمینه های مختلف حوزه دفاع مقدس اعم از خاطره، شعر، داستان و‌... به این مدیریت تحویل دهند تا پس از بررسی و کارشناسی ادبی نسبت به نشر آنان اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار