مادر شهید روحانی «محمد افچنگی»:

کوری دشمنان اسلام و تروریست‌ها همه فرزندانم را فدای اسلام می‌کنم

مادر شهید روحانی «محمد افچنگی» در پیامی اعلام کرد: من به عنوان مادر و خواهر شهید، به کوری دشمنان اسلام و تروریست‌های حادثه ۳۱ شهریور اهواز، همه فرزندانم را فدای اسلام می‌کنم.
کد خبر: ۳۱۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 16October 2018

من به عنوان مادر شهید به کوری دشمنان اسلام و تروریست ها همه فرزندانم را فدای اسلام می کنمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، همزمان با برگزاری یادواره ۱۰۳ شهید روحانی استان سمنان که با محوریت روحانی شهید «محمد افچنگی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد، متن پیام مادر شهید «افچنگی» قرائت شد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود به روح پاک شهدا به‌خصوص شهدای روحانی که به قول فرمایشات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)، شهدای روحانی با خون خود افق فقاهت را گلگون کردند.

فرزند شهید من «محمد افچنگی» امانتی بود از سوی خدا و خداوند آن امانت را از من گرفت. ما فرزند شهیدمان را فدای این انقلاب و رهبرمان کردیم تا این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است به دست منافقین کوردل و دشمنان این نظام نیافتد.

من به عنوان مادر و خواهر شهید، به کوری دشمنان اسلام و تروریست‌های حادثه ۳۱ شهریور اهواز، همه فرزندانم را فدای اسلام می‌کنم.

در پایان از همه شما عزیزیان و روحانیون می‌خواهم که مانند فرزندان‌مان پیرو رهبر عزیز انقلاب باشیم و لحظه‌ای در مقابل دسیسه‌های منافقین و دشمنان این انقلاب کوتاه نیاییم.

والسلام ۹۷/۷/۲۳

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها