سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری ۶۵۷ سارق و مالخر در قالب عملیات «رعد ۱۶»/ ۹ نفر از مدیران شرکت‌های متخلف لیزینگ خودرو دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در مرحله جدید عملیات «رعد ۱۶» ۲۱۸ حکم قضایی اجرا شده و ۶۵۷ سارق و مالخر دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۱۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ - 16October 2018

دستگیری ۶۵۷ سارق و مالخربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه برگزاری عملیات رعد ۱۶ با اشاره به اینکه در این مرحله از عملیات ۲۱۸ حکم قضایی اجرا شده، اظهار داشت: در این عملیات ۶۵۷ سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۱۹ هزار و ۲۳ فقره اموال سرقتی کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با شرکت‌های متخلف لیزینگ خودرو عنوان کرد: ۹ نفر از مدیران این شرکت‌ها دستگیر و ۲ نفر نیز از کشور متواری شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در این مرحله از طرح رعد ۱۶، ۲۳۱ خودرو و ۱۱۵ موتورسیکلت کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص هزار و ۹۹ پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله از عملیات ۲۴۰ نفر از کسانی که دستگیر شدند، سابقه‌دار بودند، بیان کرد: در این طرح ۴۶۵ نفر برای اولین بار است که دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در این عملیات ۲۶ باند سرقت متلاشی شدند و ارزش اموال مکشوفه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

سردار رحیمی با اشاره به برخورد با قاچاقچیان کالا خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۶ نفر دستگیر شدند و ۲۶۱ هزار و ۴۵۴ قلم کالا کشف شد که ارزش اموال ۱۱ میلیارد تومان است.

وی افزود: در این عملیات ۴۱ نفر از محکومان فراری که با سند از زندان آزاد شده بودند، دستگیر، هشت باند مواد مخدر متلاشی و ۲ هزار معتاد متجاهر دستگیر شدند؛ همچنین یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص برخورد با دلالان بازار ارز نیز گفت: بنا به درخواست بانک مرکزی در دو مرحله عملیات ۸۵ نفر از دلالان دستگیر شدند که هر ۸۵ نفر قبلا هم دستگیر شده بودند؛ از این افراد ۱۷۵ هزار دینار، ۲۴ هزار دلار، پنج هزار و ۷۸۵ هزار لیر، چهار هزار و ۲۰ یورو و ۸ کیلوگرم طلای آب شده، کشف شد.

سردار رحیمی با هشدار به برهم‌زنندگان بازار ارز گفت: عملیات پلیس همچنان ادامه دارد و کسانی که بخواهند قیمت ارز را به صورت دروغین بالا ببرند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش ارز در پیاده‌رو‌ها ممنوع است، گفت: کسانی که به دنبال حباب‌سازی هستند و با پلیس برخورد می‌کنند، تحت کنترل هستند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار