حجت‌الاسلام محمدحسنی در جمع خبرنگاران:

ایران از یک ارتش ولایی، انقلابی و شهادت‌طلب برخوردار است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز این سازمان در راستای اهدافی که امام راحل می‌خواستند، گام برمی‌دارد و بدین واسطه از ارتشی ولایی، مومن، متدین، انقلابی، جهادی و شهادت‌طلب برخوردار هستیم.
کد خبر: ۳۱۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ - 16October 2018

«ارتش جمهوری اسلامی» ولایی، مومن و انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ۲۴ مهر ۱۳۵۸ با پیشنهاد حکیمانه مقام معظم رهبری و تصویب امام خمینی (ره)، برای تعمیق باور‌های دینی در میان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: امروز این سازمان در راستای اهدافی که امام راحل می‌خواستند، گام برمی‌دارد و بدین واسطه از ارتشی ولایی، مومن، متدین، انقلابی، جهادی و شهادت‌طلب برخوردار هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا با بیان اینکه ارتش ما امروز یک ارتش قرآنی و نورانی است، گفت: محور و جانمایه تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، «قرآن» است.

وی ادامه داد: نقشه راه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای آینده اجرای طرح‌های ۱۲گانه فرهنگی مصباح است که در یک سال گذشته تهیه شده و امروز هم در حال اجراست و همه مخاطبان در ارتش را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص فعالیت‌های محتوایی طرح‌های ۱۲گانه مصباح عنوان کرد: کتابخوانی، ترویج مفاهیم نهج‌البلاغه و به ویژه توانمندسازی جوانان برای استفاده صحیح از فضای مجازی، از جمله مصادیق گنجانده شده در طرح‌های مصباح است.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌های مصباح در ارتباط با ساماندهی امور دینی، فرهنگی و مکتبی مربوط به سربازان، کارکنان پایور، خانواده‌های کارکنان و بسیجیان و هیئات ارتش است.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار