نقوی حسینی تاکید کرد؛

تلاش بی‌وقفه دولت و مجلس در جهت حمایت از وزارت آموزش و پرورش

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش روی وزارت آموزش و پرورش، گفت: مشکلات این بخش زیاد است و برای چرخیدن چرخ آموزش و پرورش نیاز به کمک همه مسوولان است.
کد خبر: ۳۱۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 16October 2018

مجلس و دولت در زمینه مقاوم سازی حرکت انقلابی داشته باشندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیدحسین نقوی حسینی صبح امروز (سه‌شنبه 24 مهرماه) در مراسم افتتاح مدرسه روستایی عشایری شش کلاسه «شهدای دانایی» در روستای حصار قاضی که با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: آموزش و پرورش خانواده بسیار بزرگی است و باید همه به رشد این خانواده کمک کنیم.

نقوی حسینی افزود: در قلمرو جمهوری اسلامی هیچکس نباید مقابل آموزش و پرورش باشد، چرا که مشکلات این بخش زیاد است و برای چرخیدن چرخ آموزش و پرورش نیاز به کمک همه مسوولان است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های استان تهران روز به روز پذیرنده مهاجرت از دیگر نقاط کشور هستند و گاهی در اردیبهشت‌ماه و خردادماه ثبت نام‌های جدید در این شهرستان‌ها صورت می‌گیرد، گفت: جمعیت شهرستان ورامین از 9 استان کشور بیشتر است و تنها یک نماینده دارد و صدای ما در مجلس مظلومیت دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و پرورش هرچه مدرسه می‌سازیم عقب هستیم و رشد جمعیت دانش‌آموزی بیشتر از مدرسه‌سازی است، بیان داشت: در قرچک 16 نقطه بحرانی کمبود مدرسه داریم، در ورامین 10 نقطه و پیشوا شش نقطه بحرانی داریم که نیاز است بسیار زود به داد این مناطق برسیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها