جعفری در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری:

فناوری و گردشگری جدایی ناپذیر است/ موزه‌ها با فناوری شناخته می‌شوند

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی‌ و دفاع مقدس گفت: موزه‌ها یکی از بخش‌های حوزه گردشگری است. فناوری در موزه‌ها نقش پیشتازی دارد. امروزه موزه‌ها را بر مبنای فناوری می‌شناسند.
کد خبر: ۳۱۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ - 16October 2018

فناوری و گردشگری جدایی ناپذیر است/ موزه‌ها با فناوری شناخته می‌شوندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری که امروز ۲۴ مهر ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: گردشگری و تحول دیجیتال شعار سال سازمان گردشگری است. جدا کردن گردشگری از فناوری غیر ممکن است زیرا در مواردی این دو به یکپارچگی رسیده‌اند.

وی افزود: فناوری و دیجیتال یک فرصت برای توسعه دانش و ایجاد ارزش افزوده برای گردشگری است.

جعفری با بیان اینکه فناوری یکی از علل افزایش گردشگری است، گفت: موزه‌ها یکی از بخش‌های حوزه گردشگری است. فناوری در موزه‌ها نقش پیشتازی دارد. امروزه موزه‌ها را بر مبنای فناوری می‌شناسند.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی بحث بهره گیری از فناوری با رویکرد خوب و موثر پیش رفته است. موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این راستا از مدرن‌ترین موزه‌های غرب آسیا است که بر مبنای دیجیتال طراحی شده است.

وی تصریح کرد: ما با استفاده از فناوری‌ها پیام‌ دفاع مقدس را به صورت جذاب به نسل امروز منتقل می‌کنیم.

جعفری عنوان کرد: می‌توانیم پیام ده‌ها کتاب را در قالب یک فایل کوتاه از طریق دیجیتال به نسل امروز منتقل کنیم. در این راستا ما پورتال جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را آماده رونمایی کردیم.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یادآور شد: طی یک ماه گذشته بزرگترین کتابخانه دیجیتال مشتمل بر هزار عنوان کتاب را رونمایی کردیم.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار