بخشنده خبر داد؛

کشف ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۴۷ ساعته گذشته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۴۷ ساعته گذشته در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ - 16October 2018

کشف ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۴۷ ساعته گذشتهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران صبح سه‌شنبه در جریان اجرای طرح رعد ۱۶ پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعته گذشته ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در تهران کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: در این عملیات ۱۶۰ خرده فروش مواد مخدر و ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و سه باند متلاشی شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از عملیات «رعد ۱۶» ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند، گفت: از ابتدای امسال ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خصوص برخورد با فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی گفت: هشت شبکه متلاشی شد، ۴۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

بخشنده در خصوص مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در اطراف مراکز آموزشی اظهار داشت: با پایش ۷۰ نقطه آلوده در ۲۰ روز کاری مهرماه، ۷۵۵ معتاد متجاهر تا شعاع هزار متری این مراکز جمع‌آوری شدند.

وی ادامه داد: در ادامه این طرح، ۴۸۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

بخشنده با اشاره به روی آوردن معتادان به مصرف ماده مخدر «گل» گفت: قیمت مواد مخدر افزایش یافته و قیمت یک کیلوگرم تریاک چهار میلیون تومان و قیمت یک کیلوگرم گل ۱۶ میلیون تومان شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها