نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

انقلاب اسلامی از مرز‌ها عبور کرده و در دنیا حرف برای گفتن دارد

آیت‌الله «عابدینی» با اشاره به این‌که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، انقلاب اسلامی از مرز‌های کشور عبور کرده و در سطح دنیا حرف برای گفتن دارد، گفت: خط مقدم جبهه‌های انقلاب اسلامی امروز لبنان، سوریه، یمن، غزه، بحرین و حتی نیجریه و کشور‌های آفریقایی است.
کد خبر: ۳۱۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ - 16October 2018

به‌زودی شاهد برچیده شدن بساط ظلم و ستمی رژیم صهیونیستی خواهیم بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در یادواره شهدای شهرستان قزوین که در راستای کنگره سه هزار شهید استان در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال در خصوص شهدا این‌گونه می‌فرماید که شهدا مرده نیستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و اگر خداوند این را نمی‌فرمود، ما هم آن‌ها را مرده می‌دیدیم؛ ولی خدا جایگاه ویژه و حیات طیبه را برای شهدا مطرح کرده است.

وی افزود: خداوند در جای دیگر از قرآن در خصوص شهدا می‌فرمایند: «بهشت انتظار آن‌ها را می‌کشد» و اگر در روایات جستجو کنیم شهدا خود را معرفی می‌کنند؛ چرا که شهدا برای اجرای فرمان خدا به شهادت رسیده و جان‌فشانی کردند.

امام جمعه قزوین با اشاره به این‌که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، انقلاب اسلامی از مرز‌های کشور عبور کرده و در سطح دنیا حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: خط مقدم جبهه‌های انقلاب اسلامی امروز لبنان، سوریه، یمن، غزه، بحرین و حتی نیجریه و کشور‌های آفریقایی است.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «راه قدس از کربلا می‌گذرد»، به لطف الهی به‌زودی شاهد برچیده شدن بساط ظلم و ستم رژیم صهیونیستی خواهیم بود و فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برچیده شدن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار