سردار ظریفی:

«یگان ویژه» یک یگان پویا و ولایی است

معاون عملیات قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق سپاه، یگان ویژه را یک یگان عملیاتی و ارزشی دانست و گفت: یگان ویژه یک یگان پویا، فعال و ولایی است.
کد خبر: ۳۱۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 16October 2018

یگان ویژه نیرویی مقتـدر و متعهـد در بحران‌ها ستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین ظریفی» معاون عملیات قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق سپاه در جمع کارکنان یگان ویژه استان خراسان رضوی اظهار داشت: اقتدار و توانمندی از ویژگی‌های منحصر به فرد کارکنان یگان ویژه است و یگان ویژه به عنوان نیرویی اسلامی، ارزشی و ولایی کارنامه درخشانی در تأمین امنیت جامعه و ارتقای آرامش عمومی مردم دارد.

وی افزود: در جامعه اسلامی ما، رابطه نیرو‌های مسلح با مردم یک رابطه گرم و صمیمانه است، بر خلاف سایر کشور‌ها که همیشه از حربه قدرت و زور علیه مردم خود استفاده می‌کنند در جمهوری اسلامی ایران، رأفت اسلامی و مردم‌داری حرف اول را می‌زند. پلیس ما یک پلیس ولایتمدار، مردم دار و با رویکرد اجتماعی بسیار بالاست.

معاون عملیات قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق سپاه با اشاره به نقش یگان‌های ویژه در کشور ادامه داد: یگان ویژه یک یگان پویا، فعال و ولایی است که با تبعیت از ولایت فقیه و ایجاد روحیه انقلابی در بین کارکنان در راستای تحقق آرمان‌های والای نظام گام‌های موثری را برداشته است.

سردار ظریفی با بیان اینکه یگان ویژه یک یگان عملیاتی و ارزشی است، گفت: یگان ویژه یگانی مقتدر و متعهد در بحران‌هاست و با حضور به موقع و با اقتدار خود در صحنه‌های مأموریتی و برخورد قاطعانه با قانون‌شکنان و هنجارشکنان به خوبی ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار