سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

برخی با پررویی اقتدار جمهوری اسلامی را با زمان پهلوی مقایسه می‌کنند

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: باکمال پررویی بعضی‌ها در کشور به صحنه می‌آیند و حمایت می‌کنند از این شیوه دشمن و باکمال پررویی پا می‌گذارند روی خون شهدا باکمال پررویی این همه اقتدار جمهوری اسلامی را مقایسه می‌کنند با زمان «رضاشاه» و «محمدرضا شاه» ملعون و حقیر و دشمن توهم دارد که امسال سال آخر انقلاب است.
کد خبر: ۳۱۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 16October 2018

برخی با پررویی اقتدار جمهوری اسلامی را با زمان پهلوی مقایسه می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح، در یادواره شهدای شهرستان قزوین که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مراسمی که به نام شهدا برپا می‌کنیم برای میثاق مجدد با شهدا و جهت پیمودن ادامه راه آن‌هاست تا یادآوری کنیم ما در کنار شما هستیم و نخواهیم گذاشت خون‌های پاک و مقدس شما پایمال شود.

وی افزود: شهدا در اوج تکامل و تعالی هستند و ما نیازمند شهدای عزیزمان هستیم و مراسم شهدا باید مسیر انقلاب اسلامی را هموار کند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: ما به شما خانواده‌های معزز شهدای انقلاب اسلامی این قول را می‌دهیم که نمی‌گذاریم احدی به خون این شهدا خیانت کند و نخواهیم گذاشت از خون این شهدا سوءاستفاده کنند.

معاون فرهنگی ستادکل نیرو‌های مسلح بیان کرد: امروز ما شاهد جنگ و کشتار و نسل‌کشی مسلمانان توسط آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و ایادی آن‌ها در منطقه هستیم و روزانه صد‌ها نفر در یمن به شهادت می‌رسند که هیچ واکنشی از سوی سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی صورت نمی‌گیرد و اگر کمترین غفلتی و کوتاهی از ما سر بزند پیروزی دشمن را به دنبال خواهد داشت.

سردار شکارچی تصریح کرد: باکمال پررویی بعضی‌ها در کشور به صحنه می‌آیند و حمایت می‌کنند از این شیوه دشمن و باکمال پررویی پا می‌گذارند روی خون شهدا باکمال پررویی این همه اقتدار جمهوری اسلامی را مقایسه می‌کنند با زمان «رضاشاه» و «محمدرضا شاه» ملعون و حقیر و دشمن توهم دارد که امسال سال آخر انقلاب است، اما ما در اوج اقتدار هستیم و آمریکا غلط می‌کند که بتواند برای کشور ما تهدید باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم که تا سه رکن اساسی نظام یعنی شریعت، ولایت و انسجام مردم که همان امت است آسیب ندیده است، همچنان دشمن سرافکنده و ذلیل خواهد بود و تا پای جان از این سه رکن دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار