امام جمعه تبریز:

برخورد با ریشه‌‌های فساد و دانه درشت‌ها باید در اولویت قوه قضائیه باشد

امام جمعه تبریز با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و ارزیابی مثبت از عملکرد آنان، گفت: برخورد با ریشه‌‌های فساد و دانه درشت‌ها باید در اولویت باشد، ما خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های فساد هستیم.
کد خبر: ۳۱۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 16October 2018

برخورد با ریشه‌‌های فساد و دانه درشت‌ها باید در اولویت قوه قضائیه باشدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان یکی از محورهای اصلی این جلسه را مشکلات اقتصادی و تامین معیشت اقشار ضعیف خواند و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده که جلوگیری از بروز تبعات بعدی آن نیازمند کاری جهادی است.

وی مسئله‌ ماشین‌سازی تبریز را مهم است دانست و متذکر شد: چنانچه تدبیری نشود در آینده می‌تواند مشکلاتی را به‌وجود آورد؛ در برخی کارخانجات دیگر نیز با تاخیر حقوق مواجه هستیم که باید نمایندگان مجلس در این باره تحرک بیشتری داشته باشند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و ارزیابی مثبت از عملکرد آنان، تصریح کرد: برخورد با ریشه‌‌های فساد و دانه درشت‌ها باید در اولویت باشد، ما خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های فساد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فرمانده سپاه عاشورا را مورد خطاب قرار داد و گفت: در این موقعیت حساس لازم می‌دانم از اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان آذربایجان‌ شرقی تقدیر و تشکر کنم.

رسیدگی به مشکلات صنفی، توجه به اهلیت در واگذاری صنایع و پیگیری مشکلات کارگران بعضی از شرکت و مجموعه‌های صنعتی از دیگر بخش‌های صحبت های امام جمعه تبریز در این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار