مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

بیداری شهدا و نیروهای مسلح، آسایش و آرامش را به ارمغان آورده است

«عفت شریعتی» گفت: اگر بیداری شهدا و نیروهای مسلح نبود، مردم از آسایش و آرامش بهره‌ای نمی‌بردند و ما امروز با شهدا پیمان می‌بندیم تا در مسیر آن‌ها طی طریق کنیم و پرچم این انقلاب را با دست ولی امر مسلمین جهان به امام زمان (عج) خواهیم داد.
کد خبر: ۳۱۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 16October 2018

بیداری شهدا و نیروهای مسلح، آسایش و آرامش را به ارمغان آورده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «عفت شریعتی» مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امروز (سه‌شنبه) در اجلاسیه شهدای نیرو‌های مسلح که در راستای کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: شهدا زمینه‌ساز عظمت ایران اسلامی شدند و زنده و در پیش‌گاه خدا متنعم هستند.

وی خانواده‌های شهدا را زمینه‌ساز رسیدن به حیات طیبه در خانه و خانواده دانست و بیان داشت: جامعه مدیون و مرهون خون شهداست.

مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به سپری شدن ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران، گفت: لحظه به لحظه این ۴۰ سال برای مردمش تکامل و عظمت بود.

شریعتی ادامه داد: اگر بیداری شهدا و نیرو‌های مسلح نبود، مردم از آسایش و آرامش بهره‌ای نمی‌بردند و ما امروز با شهدا پیمان می‌بندیم تا در مسیر آن‌ها طی طریق کنیم و پرچم این انقلاب را با دست ولی امر مسلمین جهان به امام زمان (عج) خواهیم داد.

وی با بیان این‌که دشمن تلاش‌های زیادی در راستای دور کردن جامعه از مسیر اصلی آن می‌کند، گفت: اگر نظام سلطه تمام تلاش خود را برای سرنگونی حق و حقیقت به کار می‌برد به نتیجه نخواهد رسید و این خواب آشفته هیچ‌گاه برایش تعبیر نخواهد شد.

مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: نه مشکلات اقتصادی و نه سایر مشکلات این مردم را از پای در نخواهد آورد.

شریعتی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را زمینه‌ساز تقویت وحدت، محبت و تقریب مذاهب اسلامی دانست و تبیین کرد: بیگانگان و خودفروختگان نخواهند توانست به بهانه تغییر مذاهب بین مسلمانان تفرقه‌اندازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: خواب آسوده ملت ایران به بیداری نیرو‌های مسلح بستگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها