امیر فهمیده:

وحدت و انسجام مردم و نیروهای مسلح، کشور را از آسیب دور می‌کند

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارززش‌های دفاع مقدس گفت: تا زمانی که این وحدت و انسجام در بین مردم و نیروهای مسلح حکمفرما باشد به این کشور آسیبی نخواهد رسید.
کد خبر: ۳۱۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 16October 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، مراسم تکریم سرهنگ ستاد «مسعود جمشیدی» و معارفه سردار «علی ملک شاهکویی» امروز با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تالار نور قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان برگزار شد.

تا زمانی که در بین مردم و نیروهای مسلح وحدت حکمفرما باشد به این کشور آسیبی نخواهد رسید

در این جلسه امیر «محمد فهمیده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: ماه محرم و صفر نمایش حماسه بزرگ حسینی است و انقلاب اسلامی نیز ادامه حرکت این حماسه بزرگ است.

وی افزود: جنگ تحمیلی بزرگترین توطئه دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی بود و در این آزمون سخت الهی جامعه اسلامی با الگو‌پذیری از حاکمیت دینی و اسلامی در میدان جهاد قرار گرفت و در طول هشت سال آن را به خوبی نشان داد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: وحدت و انسجام مردم و نیروهای مسلح در اوج مشکلات اقتصادی و سیاسی موجب شد دفاع همه جانبه آن زمان با عنوان دفاع مقدس بیان شود و ثمره آن تشکیل نهضت مقاومت و بیداری اسلامی در سایر کشورهای منطقه است و تا زمانی که این وحدت و انسجام در بین مردم و نیروهای مسلح حکمفرما باشد به این کشور آسیبی نخواهد رسید.

فهمیده بیان داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس و ارائه آن به نسل آینده تشکیل شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ جمشیدی در طی مدت مدیریتی خود؛ سردار «علی ملک شاهکویی» را به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان معرفی کرد و از همه مسئولین و نیروهای مسلح استان درخواست کرد که همکاری لازم را با مدیر‌کل جدید در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و بخصوص ساخت و بهره‌برداری مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته باشند.

در ادامه سردار «علی ملک شاهکویی» مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، خدمت به شهدا و رزمندگان و مردم این استان را افتخاری بزرگ برای خود دانست و افزود: بنده از همین ابتدای آغاز مسئولیتم دست یاری به سوی همه مسئولین استان، فرماندهان و پیشکسوتان عزیز دراز می‌کنم تا ان‌شاء‌الله بتوانیم حق مطلب را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم و سند پرافتخار دفاع مقدس را بدون هیچ گونه تحریفی و به نحو شایسته به دست آیندگان برسانیم.

در ابتدای این مراسم سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل پیشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشه‌ای دفاع مقدس گلستان، گزارشی از اقدامات و عملکرد این اداره را در مدت مسئولیت خود ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار