مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر خبر داد؛

برنامه‌های محوری دهه وقف در استان بوشهر

حجت الاسلام «محمدرضا اسماعیل پور» گفت: برنامه‌های محوری دهه وقف شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار روسای ادارات با ائمه جمعه، برگزاری همایش وقف و رسانه، غبار روبی و عطر افشانی امامزادگان و برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ - 16October 2018

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، اولین جلسه ستاد برگزاری دهه وقف سال ۹۷ با حضور مدیرکل اوقاف و معاونین و روسای ستادی برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدرضا اسماعیل پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر در این جلسه به جایگاه وقف و برکات آن در جامعه پرداخت و اظهار داشت: از طريق وقف مي توان بخش قابل توجهي از مشکلات و تنگناهاي جامعه را شناخت و اموال و دارايي هاي افراد نيکوکار را داوطلبانه در جهت رفع آنها به کار بست .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر گفت: اداره کل اوقاف استان قصد دارد پیرو تأکید نماینده ولی‌فقیه و ریاست سازمان، مبنی بر گسترش و ترویج فرهنگ وقف و معرفی خدمات ارزشمند واقفان و خادمان عرصه وقف و تشویق عموم مردم به این سنت حسنه، برنامه‌های فرهنگی در دهه وقف را برگزار کند.

اسماعیل پور خاطر نشان کرد: برنامه های محوری دهه وقف شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، دیدار روسای ادارات با ائمه جمعه، برگزاری همایش یاوران وقف و وقف و رسانه، غبار روبی وعطر افشانی امامزادگان، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم، نشست های تخصصی با روحانیون ونخبگان ، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و دهه برنامه فرهنگی دیگر برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار