استاندار کرمانشاه:

ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس بر همگان ضروری است

«هوشنگ بازوند» گفت: حفظ و ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس و بیان رشادت‌هایی که در این خطه پهناور صورت گرفت، بر همگان به ویژه هنرمندان ضروری است.
کد خبر: ۳۱۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ - 16October 2018

ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس بر همگان ضروری استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در مراسم ملی گرامیداشت تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب فرنگیس که عصر امروز در سالن سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حفظ و ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس و بیان رشادت‌های که در این خطه پهناور صورت گرفت، بر همگان به ویژه هنرمندان ضروری است و شهدا قهرمانان واقعی تاریخ هستند که گوشه ای از درس عاشورا را که در مکتب سیدالشهدا فرا گرفته بودند و در دفاع مقدس به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: بهترین باب صحبت در خصوص رشادتهای استان کرمانشاه را میتوان در دفاع مقدس باز کرد که هیچ تابلویی بهتر از دفاع برای آن نمی توان یافت.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری گنجینه ارزشمندی است که نسل فعلی و آینده ۸۰ سال می توانند از آن بهره مند شوند و خمیرمایهای جز عاشورای حسینی ندارد.

بازوند از دفاع مقدس به عنوان یک سند افتخار برای استان کرمانشاه یاد کرد و گفت: این سند مزین به کلام ارزشمند مقام معظم رهبری شده است که فرمودند "کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است".

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری، استان کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و همکان باید بکوشیم این چهره زیبا را بیشتر معرفی کنیم.

وی افزود: مردم کرمانشاه دلاوران بسیاری در طول دفاع مقدس انجام دادند و با تقدیم بیش از 10 هزار شهید صفحات تاریخ را پر از افتخار کردند، لذا با حب ولایت خود را نشان می‌دهد و به عنوان سند به آیندگان تقدیم می‌کنند و آنان نیز بر این افتخارها می‌بالند.

استاندار کرمانشاه گفت: این اسناد نمونه سند ارزشمند دلاوری این بانوی شجاع به نام فرنگیس است که با هنرمندی نویسندگانی چون فتاحی رشادت‌ها و دلاوری این بانوی دفاع مقدس ماندگار شده است.

بازوند اظهار داشت: با همه وجود قدردان بانوان و هموطنانم در استان کرمانشاه هستم که زمینه ثبت این روایت‌های ماندگار و صادقانه را فراهم آوردند و فداکاری یک بانوی کردنشین را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار