دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر در مشهد تجلیل شدند

همایش تجلیل از ستاره‌های دانش ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر حائز رتبه برتر در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد
کد خبر: ۳۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ - 19October 2014

دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر در مشهد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، همایش بزرگ تجلیل از ستارههای دانش ویژه رتبههای برتر دانشآموزان شاهد و ایثارگر مشهد مقدس در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجتالاسلام پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و تعدادی از مدیران ارشد آموزشوپرورش این استان همراه بود از رتبههای برتر سال تحصیلی 93-92 تجلیل به عمل آمد.

سید مجید حسینی در این همایش با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت تحصیل، تهذیب و ورزش اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبری مبنی بر اهمیت این سه عامل در تربیت دانشآموزان، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در قالب برنامههای قرآنی، ورزشی و مشاوره تحصیلی اولویتهای خود را تقسیمبندی کرده است.

حسینی در ارتباط با تعداد رتبههای برتر تحصیلی در سال 93-92 گفت: تعداد 4208 نفر دانشآموزان ممتاز سراسر شهرستانهای استان خراسان رضوی در سال تحصیلی 93-92 است که بیش از 50 درصد آنان از مناطق سهگانه مشهد مقدس هستند.

وی از حضور بیش از چهار هزار نفر از این دانشآموزان به همراه خانوادههای آنان در مراسم تجلیل از رتبههای برتر خبر داد و افزود: از میان 4208 نفر رتبه برتر این استان 2063 نفر از مناطق سهگانه مشهد مقدس هستند که به ترتیب 874 نفر از منطقه 3، تعداد 868 نفر از منطقه یک و 321 نفر از منطقه دو مشهد مقدس رتبههای برتر را کسب کردهاند.

حسینی خاطرنشان کرد: رتبههای برتر شهرستانها پس از مشهد مقدس به شهرستانهای سبزوار با 349 نفر، نیشابور با 302 نفر و تربتحیدریه با 218 نفر هستند که به ترتیب در ردههای بعدی قرارگرفتهاند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی عنوان کرد: امسال پس از سه سال وقفه فرزندان جانبازان 25 تا 45 درصد نیز در مراسم حضور داشتند و اضافه بر این از سه تن از دارندگان رتبههای برتر المپیادهای دانشآموزی کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است برگزاری برنامههای فرهنگی و آموزشی از دیگر قسمتهای این همایش بود که در پایان این همایش از رتبههای برتر تحصیلی با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها