مدیر حوزه علمیه همدان به رئیس مجلس نامه نوشت

مدیر حوزه علمیه همدان نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب FATF فرستاد.
کد خبر: ۳۱۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 17October 2018

نامه ای که مدیر حوزه علمیه همدان به رئیس مجلس نوشت/// کل خبر تنظیم خبری نیست/// نامه رو نمیتونم دستکاری کنم بقیه خبر هم یکی دو تا جمله ست متوجه نشدم کجاش ایراد دارهبه‌ گزارش دفاع پرس از همدان، آیت‌‌الله «سیدمصطفی موسوی‌ اصفهانی»، مدیر حوزه علمیه و نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب FATF ارسال کرد.

متن نامه به این شرح است:

«جناب آقای دکتر لاریجانی 
رییس محترم مجلس شورای اسلامی 
با سلام و تحیات 
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل عظیم الشأن برای بازکردن زنجیرهای استبداد و استعمار از دست و پای ملت ایرانی صورت گرفت و شعار استقلال و نفی سلطه شرق و غرب از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی ما بوده و هست .

جای تعجب است که علی رغم نظر روشن مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (ادام الله ظله) در خصوص کنوانسیون‌های بین‌المللی، مجلس شورای اسلامی به جای جایگزین کردن قوانین داخلی، به بهانه بهانه زدایی از غرب به ویژه آمریکای جنایت کار بدعهد، اقدام به بررسی و تصویب لوایح استعماری کرده است و شما خود می‌دانید که استفسار از امام خامنه ای در این شرایط هزینه کردن از رهبری است و انصاف آن است که شما و مجلس در این خصوص نظر رهبری و مراجع معظم تقلید را نادیده گرفته‌اید‌.

حوزه علمیه همدان قبلا در تاریخ ۹۷/۴/۲۱ در این خصوص و در خصوص مشکلات معیشتی مردم نامه‌ای را تنظیم و برایتان ارسال نمود که آن نامه نیز با بی‌اعتنایی شما بی‌جواب ماند که این بی‌اعتنایی از یک عالم‌زاده جای تأسف دارد‌.

علی ای حال حوزه علمیه و مردم متدین همدان برای ثبت در تاریخ در روز چهارشنبه ۹۷/۷/۱۸ تجمع با شکوهی را در اعتراض به مصوبه مجلس رقم زد و البته هر اتفاقی بیفتد حوزه‌های علمیه تابع رأی شورای نگهبان و مجمع تشخیص خواهند بود و نظرات خود را در چارچوب قانون اساسی و مردم سالاری دینی پیگیری خواهند نمود. امید است مجلس شورای اسلامی در آینده نظرات روشنگر امام خامنه‌ای را در مصوبات خود در نظر بگیرد.

دوام عمر مقام معظم رهبری که یگانه پرچمدار‌ حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب هستند را از خداوند متعال خواستاریم.
و برای مسئولان نظام بصیرت، دشمن شناسی و ولایت‌پذیری آرزو داریم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار