اکبری در کنگره ملی خانواده مطرح کرد؛

نقش خانواده‌ها در تامین امنیت روانی جامعه/ خانواده‌های ایرانی در آماج حملات شدید رسانه‌ای قرار دارند

معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: امروز خانواده‌های ایرانی در برخی از موارد ناتوان هستند و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند خانواده‌ها را برای مقابله با آماج رسانه‌ای آن‌ها توانمند کنند.
کد خبر: ۳۱۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 17October 2018

نقش خانواده‌ها در تامین امنیت روانی جامعه/ خانواده‌های ایرانی در آماج حملات شدید رسانه‌ای قرار دارندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، کمال اکبری معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در کنگره ملی خانواده با اشاره به اینکه خانواده یک رکن اساسی برای پویایی و رشد جامعه است، اظهار داشت: اگر بخواهیم جامعه‌ای پیشرفته داسته باشیم باید خانواده‌ای مستحکم داشته باشیم.

اکبری افزود: برای پایه‌گذاری یک جامعه مستحکم باید خانواده تشکیل شود و امروز در کشور باید کار‌هایی صورت گیرد تا موضوع ازدواج در جامعه تسهیل پیدا کند.

معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه خانواده محلی است که نسل‌ها در آن ایجاد می‌شود، گفت: خانواده امروز در برقراری امنیت اجتماعی و روانی نقش مهمی دارد و اگر خانواده‌‌ها مستحکم باشند، ما می‌توانیم جامعه‌ای با امنیت بالا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط جامعه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند حلقه واصله بین خانواده و مسؤولان باشند، گفت: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند نقش مهمی در تعادل اجتماعی را برقرار کنند.

معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه با توجه به تغییرات جهانی خانواده‌های ایرانی به دلیل اینکه آماج حملات مختلف هستند در سخت‌ترین شرایط قرار دارند، گفت: امروز خانواده‌های ایرانی در برخی از موارد ناتوان هستند و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند خانواده‌ها را برای مقابله با آماج رسانه‌ای آن‌ها توانمند کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز فضای مجازی یک نوع تهدید برای نوجوانان و جوانان است سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند خانواده‌ها را در این خصوص توانمند کنند.

اکبری در خاتمه با اشاره به اینکه وزارت کشور برای راه اندازی شبکه ملی خانواده آمادگی دارد، گفت: امیدوارم در این کنگره موضوع راه‌اندازی شبکه ملی خانواده. به بحث گذاشته شود و در این خصوص تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار