سادات حسینی دبیر کنگره ملی خانواده خبر داد؛

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنگره ملی خانواده در کشور

دبیر علمی کنگره ملی خانواده گفت: دبیرخانه دائمی این کنگره راه‌اندازی شده است؛ قرار است این دبیرخانه هر ساله به آسیب‌های اجتماعی که در حوزه خانواده وجود دارد، بررسی کند.
کد خبر: ۳۱۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ - 17October 2018

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنگره ملی خانواده در کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «فضه سادات حسینی» دبیر علمی کنگره ملی خانواده با اشاره به  آسیب‌هایی که حوزه خانواده را تهدید می‌کنند، اظهار داشت: امروز آسیب‌های زیادی خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کنند و اگر بتوانیم آن‌ها را شناسایی و برطرف کنیم، می‌توانیم مشکلات زیادی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این کنگره کار‌های علمی زیادی صورت گرفته است، گفت: نتایج تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این کنگره منتشر شده است، در اختیار سازمان‌ها مردم نهاد قرار می‌گیرد.

سادات حسینی گفت: دبیرخانه دائمی این کنگره راه‌اندازی شده است؛ قرار است این دبیرخانه هر ساله به آسیب‌های اجتماعی که در حوزه خانواده وجود دارد، بررسی کند.

دبیر علمی کنگره ملی خانواده با بیان اینکه متاسفانه کارگروهی در کشور ما به خوبی صورت نمی‌گیرد، گفت: ما باید بتوانیم در حوزه شبکه‌سازی و کار تیمی وارد شویم و بتوانیم مشکلات را به گوش مسؤولان برسانیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار