نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران در عرصه های بین المللی از پای نخواهند نشست

حسینی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: از ملت ایران که در عرصه های بین المللی از پای نخواهند نشست و شاهد سرفرازی شان هستیم کمال تشکر را داریم.
کد خبر: ۳۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ - 19October 2014

ملت ایران در عرصه های بین المللی از پای نخواهند نشست

به گزارش گروه پارلمانی اخبار داخلی دفاع پرس سید هادی حسینی نماینده مردم قائم شهر، سواد کوه و جویبار در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تقدیر از بزرگان و جوانان حوزه انتخابیه خود که باعث سرافرازی شده اند، تقدیر کرد.

حسینی گفت: بحث فرقه ای در جهان اسلام، وضع نابسامانی دارد و این فرقه ها با پول ابرقدرت ها جهانی ظهور پیدا می کنند.

حسینی به قتل های مردم بی گناه در کشورهای اسلامی پرداخت و یادآور شد: این ها حکایت از درد و بلای خانمان سوز دارد و دوای این زخم کهنه، اتحاد بین مسلمانان است.

نماینده مردم قائم شهر با تقدیر از وزیر کشاورزی به دلیل احتمام به مسایل کشاورزان، یادآور شد: جناب وزیر هنوز خسارت کشاورزان که ناشی از برف می باشد پرداخت نشده است، همچنین واردات برنج و مرکبات و عدم توجه به آن مردم را دچار مشکل کرده است.

حسینی با بیان این که منطقه شمال کشور متعلق به همه مردم ایران است، خاطرنشان کرد: مردم ما در این مناطق در آخر هفته ها دچار بحران می شوند.

وی با بیان این که در آستانه برنامه ششم توسعه قرار داریم، تصریح کرد: همکاران مجلس و دولت باید با هم احتمام ورزند که یک برنامه خوب در برنامه ششم تنظیم شود، همچنین مقام معظم رهبری نیز به موضوع فرهنگ در این برنامه تاکید کرده اند.

حسینی به موضوع مدال آوران در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: از کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی و جوانان ورزشکار شمال به خاطر دستاوردهای خوبشان تقدیر میکنم.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: وضع حقوقی پرستاران و کادر پزشکی با پزشکان، فاصله زیادی دارد.

نماینده مردم قائم شهر در پایان از هیئت رئیسه به علت حضورشان در عرصه بین المللی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار