حجت الاسلام قمی در کنگره ملی خانواده:

اگر به خانواده‌ها الگوی هویتی ندهیم بازنده می‌شویم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه باید به خانواده‌ها الگوی هویتی داد، گفت: امروز در جنگی ناجوانمردانه قرار داریم؛ لذا باید بتوانیم خانواده‌های ایرانی را به سلاح‌های قویی مجهز کنیم و به آن‌ها مسؤولیت اجتماعی بدهیم.
کد خبر: ۳۱۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ - 17October 2018

اگر به خانواده‌ها الگوی هویتی ندهیم بازنده می‌شویمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حوزه خانواده به تنهایی می‌تواند خود یک رشته دانشگاهی باشد، اظهار داشت: چرا برای پیشبرد اهداف الهی در زمین، خداوند عالم بر روی خانواده حساب کرده است.

وی ادامه داد: باید سوال شود که چرا پرچم‌داری دین به عهده خانواده‌ها سپرده شده است و همه آحاد مردم موظف هستند برای پیشبرد اهداف الهی به این خانواده اعتماد کنند.

حجت الاسلام قمی گفت: امروز برای پیشبرد انقلاب اسلامی مسؤولیت بر دوش خانواده‌هاست و خانواده‌های برتر مسؤولیت بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جوانان این کشور را مؤمن و انقلابی می‌نامند، افزود: مقام معظم رهبری با این کار به جوانان هویت بخشیدند و اگر ما امروز باید به خانواده‌ها الگوی هویتی ندهیم بازنده خواهیم‌ شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در جنگی ناجوانمردانه قرار داریم؛ لذا باید بتوانیم خانواده‌های ایرانی را به سلاح‌های قویی مجهز کنیم و به آن‌ها مسؤولیت اجتماعی بدهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار