دریادار سیاری اعلام کرد؛

برگزاری نخستین دوره مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان به میزبانی ارتش ایران

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نخستین دوره مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان (سیزم) نیمه دوم آبان‌ماه امسال به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 17October 2018

نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان به میزبانی ارتش در تهران برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه برنامه ورزش صبحگاهی ستاد ارتش اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان (سیزم) نیمه دوم آبان ماه امسال به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.

دریادار سیاری که رئیس برگزاری این دوره از مسابقات تیر و کمان ارتش‌های جهان است، افزود: این مسابقات با شرکت بیش از 10 تیم خارجی از نظامیان کشورهای مختلف جهان از 20 تا 25 آبان ماه سال جاری در مجموعه تیر و کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان، آماده برگزاری شایسته این مسابقات است.

وی با تبریک هفته تربیت بدنی به تمامی ورزشکاران و قهرمانان میادین ورزشی کشور تصریح کرد: ورزش در جامعه یک امر ضروری است؛ زیرا نقش بسزایی در سلامت جامعه دارد و همه مقاطع سنی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جایگاه ورزش در ارتش را مهم دانست و افزود: ما رزمندگانی تربیت می‌کنیم که باید از نظر جسمی و روحی و ابعاد دیگر ورزیدگی لازم را داشته باشند و بتوانند در شرایط سخت محیطی، ماموریت نظامی شان را انجام دهند و یکی از مولفه‌هایی که در این آمادگی جسمانی اثر می گذارد ورزش است.

وی همچنین گفت: ورزش عمومی برای تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران واجب است و در برنامه آموزش صبحگاهی یک ساعت برای ورزش در نظر گرفته شده و همه کارکنان موظفند ورزش صبحگاهی را انجام دهند؛ چراکه علاوه بر تضمین سلامتی و ارتقای آمادگی جسمی و رزمی در شادابی کارکنان نیز بسیار مفید و موثر است.

دریادار سیاری افزود: امروز در سطح یکان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه علمی به ورزش می‌شود و مربیان خاصی که دارای مهارت‌های علمی و عملی هستند تمرین های مناسبی را در مراسم ورزش صبحگاهی به کارکنان ارائه می‌دهند همچنین ورزش های تخصصی و قهرمانی نیز در دستور کار ارتش قرار دارد و ما در مسابقات جهانی سیزم حضور فعالی داشته و ورزشکاران و قهرمانان خوبی تقدیم جامعه ورزشی کشور کرده ایم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان گفت: تیر و کمان یکی از ورزش های نظامی دنیا محسوب شده و بحمدالله تیراندازان ما در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح از آمادگی بسیار خوبی در این رشته قهرمانی برخوردار هستند که ان شاءالله رتبه ها و عناوین برتر را نیز در این دوره از مسابقات کسب کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار