در سفارت ایران صورت گرفت؛

دیدار استاندار آرارات ارمنستان با سفیر ایران در ارمنستان

استاندار آرارات جمهوری ارمنستان با سفیر ایران در ایروان در محل سفارت دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۱۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ - 17October 2018

استاندار آرارات ارمنستان با سفیرایران درارمنستان دیداروگفتگو کردبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع پرس، «گاریک سرکیسیان» استاندار آرارات جمهوری ارمنستان با سیدکاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان در محل سفارت دیدار و گفت‌و گو کرد.

سجادی با اشاره به سفر موفقیت‌آمیز سرکیسیان به استان گیلان، خواستار پیگیری و عملیاتی شدن توافقات صورت گرفته در سفر وی به استان گیلان شد و گسترش همکاری‌های استانی بین دو کشور به‌ ویژه بین استان گیلان جمهوری اسلامی ایران و استان آرارات ارمنستان را زمینه‌ساز توسعه در روابط دوجانبه برشمرد.

سفیر کشورمان در ایروان همچنین با اشاره به سفر اخیر استاندار به استان گیلان و دیدار با استاندار و سایر مقامات این استان، خواستار توسعه همکاری‌های بین استانی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، پرورش ماهی و توسعه گردشگری شد.

سرکیسیان هم در این دیدار با تشکر از میزبانی گرم استاندار گیلان و استقبال از توسعه همکاری‌های استانی، ضمن دعوت از استاندار گیلان و رئیس منطقه آزاد تجاری صنعتی، آمادگی خود را برای میزبانی از هیات استان گیلان در آینده نزدیک و اجرایی کردن توافقات صورت گرفته اعلام کرد.

همچنین در این دیدار، تجاری که از استان آرارات همراه استاندار به استان گیلان سفر کرده بودند نیز حضور داشتند و ضمن ابراز رضایت از انجام سفر آمادگی خود را برای توسعه و گسترش مبادلات تجاری با تجار استان گیلان اعلام کردند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار