معاون نظارت سازمان قضایی نیروهای مسلح:

تعامل ویژه نیروهای مسلح با سازمان قضایی برای ارتقای امنیت ضروری است

معاون نظات و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح تعامل ویژه نیروهای مسلح با سازمان قضایی در استان‌ها را برای ارتقای امنیت در جامعه ضروری دانست.
کد خبر: ۳۱۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 17October 2018

تعامل ویژه نیروهای مسلح با سازمان قضایی برای ارتقای امنیت ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «احمد غلامی قادی» معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی مازندران با تقدیر از تلاش‌های مسئولان قضایی و نظامی استان و با تاکید بر امنیت و عدالت در جامعه اظهار داشت: بدون وجود امنیت توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ممکن نیست.
 
وی به دلایل متعدد اهمیت امنیت در جامعه اشاره و اضافه کرد: هر چه امنیت بیشتر حاکم باشد رزق و روزی نیز رونق می‌یابد و این نشان دهنده اهمیت امنیت است.
 
غلامی وجود نعمت امنیت را یکی از انگیزه‌های پرستش خداوند عنوان کرد و افزود: دانشمندان بر این عقیده هستند که تکامل موجود زنده به تربیت، امنیت و آزادی بستگی دارند.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید براینکه تامین امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عهده نیروهای مسلح است، عنوان کرد: موفقیت نیروهای مسلح توفیق زمانی حاصل می شود که از سلامت و صلابت برخوردار باشند.
 
وی با اظهار اینکه دادگاه های ویژه روحانیت برای رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح پیش‌بینی شده است، افزود: جرایم ویژه نیروهای مسلح در سازمان قضایی رسیدگی می شود و قضاوت صحیح مرتبه ولایت به شمار می رود.
 
غلامی در ادامه با عنوان اینکه آیات متعدد در قرآن کریم در قضاوت و داوری صحیح دلالت می‌کند، گفت: از این رو منصب قضا از مناصب ارزشمند والایی است که از سوی خداوند به پیامران الهی واگذار شده است.
 
معاون نظات و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان خواستار تعامل ویژه نیروهای مسلح با سازمان قضایی در استان‌ها شد و آن را برای ارتقای امنیت در جامعه ضروری برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار