نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تبلیغات فرهنگی در جذب روستاییان بسیار موثر خواهد بود

حجت‌الاسلام «سید علی‌رضا عبادی» با تأکید بر این‌که در برخورد با عشایر و روستاییان چون صداقت‌شان بالاست باید خیلی صادقانه برخورد کنید، گفت: تبلیغات و کار‌های فرهنگی در جذب روستاییان برای اجرای سیاست‌ها بسیار موثر خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ - 17October 2018

باید با روستاییان و عشایر صادقانه برخورد کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علی‌رضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در دیدار مدیر و کارگزاران صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان، اظهار داشت: روستاییان و عشایر از بسیاری از مزایا و درآمد‌ها محرومیت‌هایی دارند و به این دلیل خدمت به آن‌ها و گره‌گشایی از آن‌ها، انسان را خردسند می‌کند.

وی عنوان کرد: صداقت و فطرت اولیه و عواطف و ارزش‌های انسانی در مردم عشایری و روستایی پررنگ‌تر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که امروز بسیاری از آسیب‌ها از نظر فرهنگی روی جامعه بشری تاثیر گذاشته است، گفت: مردم عشایر و مردم استان خراسان جنوبی در این وضعیت جایگاه ویژه‌ای دارند؛ لذا این را باید غنیمت دانست.

حجت‌الاسلام عبادی با تأکید بر این‌که در برخورد با عشایر و روستاییان چون صداقت‌شان بالاست باید خیلی صادقانه برخورد کنید، متذکر شد: تبلیغات و کار‌های فرهنگی در جذب روستاییان برای اجرای سیاست‌ها بسیار موثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: از طرق مختلف می‌شود انواع مسائل مختلف را به جامعه تبیین کرد، اما بیش از همه، برخورد‌ها و دلسوزی‌ها و نمونه‌های عملی اثرگذار است تا آن‌ها لمس کنند.

وی با بیان این‌که قبل از ما دیگران کار‌های خود را نیمه کاره گذاشتند و نمی‌توانیم توقع داشته باشیم حرف ما را به راحتی بپذیرند، یادآور شد: مردمی که درآمد کمی دارند و سال‌شان را باید با مشکلات به هم وصل می‌کنند، اگر اعتمادشان جذب نشود، تحقیقات لفظی و توصیه‌ها و آمار و ارقام‌ها نمی‌توانند نظر آن‌ها را جمع کند.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این‌که بیمه ذاتاً چیز خوبی است، عنوان کرد: در برخی موارد در بیمه‌ها زیاد مشاهده می‌شود که وجهی را به راحتی می‌گیرند، اما کمک‌رسانی‌ها خیلی مشکل است و وقتی چنین چیزی را ببینند، اعتمادشان کم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار