کاظمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخی مسوولان از مسیر انقلاب و شهدا فاصله گرفته‌اند

نماینده مجلس شورای اسلامی بی‌توجهی برخی مسوولان به مشکلات اقتصادی مردم را ناشی از فاصله گرفتن آنها از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۳۱۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 18October 2018

برخی مسوولان از مسیر انقلاب و شهدا فاصله گرفته‌اندعلی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نابسمان اقتصادی کشور که مردم را در شرایط سخت معیشتی قرار داده است، اظهار داشت: یکی از نشانه‌های مسوول انقلابی تلاش بی‌وقفه برای کم شدن دغدغه‌های مردم به‌ویژه مستضعفان است لذا یکی از دلایل ظهور انقلاب اسلامی نیز رعایت همین مسئله مهم بود.

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی‌ افزود: بهبود وضعیت کنونی کشور در تمام عرصه‌ها مستلزم کار جهادی از جنس عملکرد شهداست؛ چراکه با بیانیه و سخنرانی دردی از دردهای مردم کم نخواهد شد.

کاظمی با توجه به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور و رفاه حال هموطنانشان از جان نیز گذشتند، تصریح کرد: امروز تمام مسوولان در قبال جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تکلیف سنگینی بر عهده دارند که با خدمت‌رسانی به مردم می‌توانند بار مسوولیت خود را سبک کنند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی کاهش مشکلات اقتصادی کشور را در گرو همت و غیرت همه‌جانبه مسوولان دانست و اظهار داشت: بی‌توجهی برخی مسوولان به کم شدن دغدغه‌های معیشتی مردم نشان می‌دهد که آنها از مسیر انقلاب و شهدا فاصله گرفته و برای افزایش رفاه حال خود کار می‌کنند که این امر بزرگترین خیانت به خون، اهداف و مسیر شهداست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها