مشاور فرمانده کل سپاه:

انقلاب ما متصل به خون شهداست/ مشکلات امروز کشور مربوط به مسئولان است

سردار «خسرو عروج» گفت: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور ما مشکلاتی وجود دارد، مربوط به مسئولان است.
کد خبر: ۳۱۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 17October 2018

انقلاب ما متصل به خون شهداست/ مشکلات امروز کشور مربوط به مسئولان استبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج)، سردار «خسرو عروج» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان «البرز» اظهار داشت: انتقال احوالات شهدا از نظر فلاسفه اسلامی بسیار سخت است، اما به گفته امام راحل اگر ۲ علامت در شما وجود داشت، امکان این انتقال ممکن است.

وی افزود: یکی از این علامت‌ها این است که از نظر ظاهری شبیه به شهدا باشید؛ لذا وقتی ظاهر شما شبیه آن‌ها شد کم‌کم باطن شما نیز شبیه به آن‌ها می‌شود و آن‌گاه این احوالات از طریق شما به تمام بشریت انتقال می‌یابد.

مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد: امام حسن (ع) در وصیت به امام حسین (ع) فرموده‌اند که اجازه نده کسی به تو ظلم کند، تو نیز به کسی ظلم نکن و در جایی که ظالم حضور دارد تو نباش.

سردار عروج افزود: مسلماً شوری بالاتر از شور انسانیت در جنگ تحمیلی وجود داشت؛ آن‌‌چنان‌که معنویات شهدا در جبهه‌های جنگ همچنان مشهود است.

وی اضافه کرد: امام در جلسه‌ای به فرماندهان گردان‌ها فرمودند که خون شهید خون خداست و خدا اداره می‌کند که خون شهید به کجا رود. شهدا با عقیده الهی جنگیدند و در این مسیر قدم برداشتند و به استثنا عده قلیلی، همه مردم ایران از هر قشری در این جنگ حضور داشتند که ترکیب جنگی کربلا را تداعی می‌کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور ما مشکلاتی وجود دارد، مربوط به مسئولان است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها