معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد مجتمع توانبخشی ایثارگران ندارد

«عزیز فیلی» با اشاره به این‌که این استان کهگیلویه و بویراحمد مجتمع توانبخشی ایثارگران ندارد، گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه تدبیری کنند.
کد خبر: ۳۱۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 17October 2018

کهگیلویه و بویراحمد مجتمع توانبخشی ایثارگران نداردبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امروز (چهارشنبه) در نشست با «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: اعتبارات این استان با توجه به عمق محرومیت ناچیز بوده و به نوعی جوابگوی پروژه‌های زخمی و نیمه‌تمام نیست.

وی وضعیت ساماندهی گلزار‌های شهدا را به نسبت سال‌های گذشته مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خانواده‌های شهدا سند افتخار انقلاب اسلامی بوده و همواره یکی از خواسته‌های به حق آنان ایجاد مجموعه فرهنگی در کنار گلزار‌های شهدا است.

فیلی با تاکید بر این‌که انتظار می‌رود مسئولان بنیاد شهید برای ایجاد مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان از هیچ تلاشی دریغ نکنند، ادامه داد: ایجاد یک تعاونی متشکل از جامعه ایثارگران ضروری است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این نشست گفت: میانگین کشوری در ساماندهی گلزار شهدا ۷۳ درصد بوده که میانگین استان کهگیلویه و بویراحمد از کشور بالاتر است.

«محمود پاکدل» با بیان این‌که تعهد بنیاد، ساخت مراکز توانبخشی در مراکز استان‌ها است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای ایجاد مرکز توانبخشی استان انجام می‌دهیم و قانون جامع ایثارگران در برنامه ششم اصلاح شده و این مسئله بار مالی سنگینی برای بنیاد به وجود آورده است.

«منصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، بر ضرورت ایجاد مجتمع توانبخشی در استان تاکید کرد و گفت: مناقصه این مجتمع برگزار شده و در حال تجهیز کارگاه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها