نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مدیریت اسلامی موجب پیشرفت کشور خواهد شد

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: امام خمینی (ره) تاکید داشتند که با مدیریت اسلام کشور پیشرفت خواهد کرد و باید تمام تلاش خود را برای چنین مدیریتی به کار بگیریم.
کد خبر: ۳۱۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 17October 2018

مدیون این انقلاب هستیم و باید اسلامی مدیریت کنیمبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در همایش استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، اظهار داشت: بر اساس سبک و سیاست‌های قرآن، لازم است دستاورد‌های انقلاب را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم.

وی افزود: برای نسل فعلی هیچ موردی از قبل انقلاب و این‌که حرکت امام خمینی (ره) برای چه بوده، بازگو نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سال ۴۲ امام خمینی (ره) فرمودند: «در حرکت من ضرر معنا ندارد» و طبق این فرموده هم‌اکنون هم در انقلاب و وضعیت کنونی هیچ ضرری متوجه کشور ما نیست.

وی بر بیان خدمات دستگاه‌های مختلف در طول ۴۰ سال انقلاب تاکید کرد و افزود: قدرت‌های نظامی، راهداری، ساخت و سازها، آب‌رسانی و برق‌رسانی را باید به گوش جوانان برسانیم تا بدانند کشور ایران هم‌اکنون در دنیا در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: زمانی کشور ما حتی سیم‌خاردار نداشت و با دست خالی مقابل ۷۰ کشور جهان مقاومت کرد، اما امروز فناوری هسته‌ای جوانان این مرز و بوم در دنیا زبان‌زد است.

وی ادامه داد: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمود، دشمنان از اسلام سیلی خوردند باید قدرت این سیلی را تفسیر کنیم.

آیت‌الله علما برگزاری اربعین ۲۰ میلیونی را نیز از اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: ساخت و ساز‌ها و پیشرفت‌های فناوری تنها بخشی از توانایی‌های ایران اسلامی است، در حالی که اتحاد و همدلی ایجاد شده در بین ایرانیان و روحیه ایثار و شهادت مهم‌ترین دستاورد انقلاب محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) تاکید داشتند که با مدیریت اسلام کشور پیشرفت خواهد کرد و باید تمام تلاش خود را برای چنین مدیریتی به کار بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حضور پررنگ مردم و مسئولین در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: ما مدیون این انقلاب هستیم و باید اسلامی مدیریت کنیم و تمام دستگاه‌ها باید توان و تجربه خود را در این راه بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار