معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح:

رزمندگان بوشهری بزرگترین ناوگان دنیا را به چالش کشیدند/ ضرورت همت همگانی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس بوشهر

امیر سرتیپ «محمد حسن باقری» گفت: کار‌های بزرگی که توسط رزمندگان استان بوشهر صورت گرفته، دنیا را به تعجب وا داشته است که با کمترین هزینه، بزرگترین ناوگان دنیا را به چالش کشیدند.
کد خبر: ۳۱۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ - 10November 2018

رزمندگان بوشهری بزرگترین ناوگان دنیا را به چالش کشیدند/ ضرورت همت همگانی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس بوشهرامیر سرتیپ «محمد حسن باقری» معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بوشهر، ضمن تأکید بر این که اصل احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یک امر ضروری و لازم است، اظهار داشت: استان بوشهر یکی از خط مقدم‌های جبهه‌های جنگ تحمیلی در عرصه نبرد دریایی به‌شمار می‌آید.

وی افزود: کار‌های بزرگی که توسط رزمندگان استان بوشهر صورت گرفته، دنیا را به تعجب وا داشته است که با کمترین هزینه، بزرگ‌ترین ناوگان دنیا را به چالش کشیدند.

امیر سرتیپ باقری با تشکر از پیگیری‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر جهت جانمایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، خاطرنشان کرد: استان بوشهر به دلیل موقعیت شبه جزیره‌ای نیاز به فضا و عرصه لازم دارد که به‌زودی جایگاه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان مشخص خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح، احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر را کار بزرگ، اما دشواری دانست و اظهار داشت: مهم‌تر از جانمایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، محتوای این مرکز است که چگونه پیام تأثیر‌گذاری را به مخاطب القاء کند.

وی با اشاره به این‌که احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر نیاز به یک همت و بسیج همگانی نظامی، انتظامی و دستگاه‌های مردمی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه بنای محتوایی این مرکز در استان بوشهر موجود است.

امیر سرتیپ باقری با یادآوری این‌که دشمن در جنگ تحمیلی چندین‌بار سکو‌های نفتی جزیره «خارگ» به‌عنوان تنها پایانه صادرات نفتی ایران را مورد هدف بمباران قرار داد، تأکید کرد: باید حمله به سکو‌های نفتی در جزیره «خارگ» به گوش همه مردم برسد.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان این‌که آمریکا مستقیم در جنگ تحمیلی در کنار «صدام» بر علیه ایران قرار گرفت، خاطرنشان کرد: این که ما شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهیم به جهت این واقعیت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار