مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

بیش از 70 درصد موقوفات مازندران سند دار شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از سند دار شدن بیش از 70 درصد از رقبه ها در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ - 17October 2018

بیش از 70 درصد موقوفات مازندران سند دار شدندبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در نشست مشترک روسای ادارات ثبت و اوقاف مازندران در بابل اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته از مجموعه یکصد و 91 هزار رقبه مازندران بیش از 70 درصد از این رقبه ها در مازندران دارای سند تک برگ شدند.
 
وی بیان داشت: در حال حاضر اولویت سازمان اوقاف سند دار کردن رقبه هایی است که مشکل قانونی ندارد زیرا برخی از رقبه ها در بخش وقف نامه یا پلاک ثبتی مشکلاتی دارند که باید در یک فرایند زمانی مناسب کارهای آنها انجام شود.
 
حیدری جناسمی افزود: نقشه برداری و طرح کاداستر از جمله مشکلات دیگر در روند سند دار کردن موقوفات مازندران است که با برگزاری چنین نشستهای مشترک بین مدیران ثبت و اوقاف درصدد رفع تمام این مشکلات هستیم.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطر نشان ساخت: برای دریافت سند موقوفات مازندران تمامی مراحل قانونی طی می شود و تمام تلاش ما این است که به روند کارها سرعت ببخشیم.
 

حیدری جناسمی افزود: 25 درصد دیگر از رقبه های مازندران دارای سند دفترچه ای هستند که برای تبدیل سند آنها به تک برگ هم اقدام می شود.
 
وی افزود: خوشبختانه سند دار شدن رقبه های مازندران از سرعت قابل قبولی برخوردار است و در سال جاری هم بیش از 9 هزار رقبه مازندران سند دار شدند.
 
این مسئول ادامه داد: با توجه به گستردگی و تنوع رقبات مازندران سند دار شدن تمام رقبه های مازندران چند سالی زمان می برد.
 
خاطرنشان می شود، مازنداران دارای یکصد و 91 هزار رقبه است که از این مقدار برای بیش از 70 سند تک برگ صادر شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها