مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

ارسال 50 هزار بطری آب معدنی به عتبات عالیات توسط اوقاف مازندران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از ارسال حدود 50 هزار بطری آب معدنی به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ - 17October 2018

ارسال 50 هزار بطری آب معدنی به عتبات عالیات توسط اوقاف مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار داشت: حدود 50 هزار بطری آب معدنی به مناسبت اربعین حسینی به عتبات عالیات عراق ارسال شد.

وی از جمع آوری اقلام اهدایی مردم علوی و ولایی مازندران در بیش از 300 امامزاده شاخص استان جهت خدمات دهی اداره کل اوقاف به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال حضور مردمی بسیار پررنگ تر از سالهای گذشته بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از جمع آوری بیش از 50 هزار بطری آب معدنی از سراسر استان توسط خیرین و واقفین خیراندیش خبر داد و افزود: این اتفاق بزرگ و ارزشمند تنها در کمتر از 2 هفته انجام شده است.

حیدری جناسمی با بیان اینکه اداره کل اوقاف مازندران برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سامرا موکب برپا خواهد کرد، افزود: در موکب اوقاف مازندران 35 خادم روزانه به 25 هزار زائر اربعین حسینی در مدت 10 روز خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: از دیگر اقلام ارسالی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به عتبات عالیات بیش از 5 برنج و چای و آبمیوه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار