فرمانده انتظامی لرستان:

در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

سردار «محمد مهدیان نسب» گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی مایه افتخار پلیس است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و مأموران پلیس جهت کاهش جرم بر توقفگاه‌ها نظارت کامل دارند.
کد خبر: ۳۱۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ - 18October 2018

در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کردبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «محمدمهدیان نسب» از آمادگی نیروی انتظامی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: پلیس در حوزه امنیت ترافیکی اربعین حسینی همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات ترافیکی در دستور کار قرار داده است؛ ایستگاه‌های پلیس و موکب‌های مستقر شده در مسیر تردد زائران آمادگی صددرصدی پلیس را برای ارائه خدمت به زائران نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه خوشبختانه با تلاش تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی وضعیت بسیار مطلوبی در مسیر حرکت زوار حاکم است افزود: پلیس لرستان از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا زائران اربعین حسینی در کمال امنیت و آرامش به سفر خود ادامه دهند.

فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن تشریح تدابیر اتخاذ شده جهت کنترل و نظارت بر مسیرهای پرتردد کاروان‌های زائران اربعین حسینی و اختصاص پلیس‌راه جهت کنترل ترافیک عنوان کرد: نیروی انتظامی زمانی قادر به ایجاد امنیت در جامعه است که مشارکت، همدلی و رضایت مردم را در کنار خود داشته باشد.

وی با تأکید بر اقتدار پلیس در تأمین امنیت مردم در مراسمات مختلف بیان کرد: چنانچه نظارت و آمادگی با هوشیاری همراه باشد مأموریت‌ها با موفقیت به انجام خواهد رسید؛ نیروی انتظامی بدون هیچ چشم‌داشتی به‌عنوان خدمت رسان زوار امام حسین(ع) آماده است.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: خدمت به زائران اربعین حسینی مایه افتخار پلیس است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد؛ مأموران پلیس جهت کاهش جرم بر توقفگاه‌ها نظارت کامل دارند.

وی بابیان اینکه مأموران بیشتر به دنبال امربه‌معروف و نهی از منکر هستند گفت: چنانچه راننده‌ای بخواهد جان مسافران را به مخاطره بیندازد قطعاً برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار