رضایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

یادگاران دفاع مقدس از عملکرد برخی مسوولان گله مندند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ناصحیح برخی مسوولان گفت: یادگاران دوران دفاع مقدس وقتی وضعیت کنونی کشور را با دوران دفاع مقدس قیاس می‌کنند، از عملکرد برخی مسوولان احساس خوشایندی ندارند، این یعنی در ادامه دادن راه شهدا ضعیف عمل کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۱۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 19October 2018

محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به ازخودگذشتگی‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، یکی از رموز مهم پیروزی در مقابل دشمن را وحدت و همدلی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از درس‌های بزرگی که می‌توانیم از دوران دفاع مقدس بگیریم این است که بدانیم هرجا وحدت و انسجام برقرار بود ما به موفقیت رسیدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مسوولان باید از عملکرد رزمندگان دوران دفاع مقدس برای خدمت رسانی به مردم بهره گیری کنند، افزود: یکی از دلایل مهمی که مانع از کم شدن مشکلات کنونی کشور شده است عدم وحدت میان مسوولان است.

رضایی با اشاره به معضلات معیشتی مردم تصریح کرد: اگر مشکلات اقتصادی کشور که مردم را در وضعیت سخت معیشتی قرار داده است، جزو دغدغه‌های مهم مسوولان قرار داشت، بدون شک خیلی از کم و کاستی‌های مردم از بین رفته بود؛ لذا برخی مسوولان حتی به مشکلات مردم فکر هم نمی‌کنند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم از بزرگترین اهداف شهدای جنگ تحمیلی بود، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که امروز مردم با آن دست به گریبان هستند در زمان جنگ هم وجود نداشت؛ چراکه مسوولان در آن شرایط بحرانی تمام توجه شان رسیدگی به امورات مردم بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان با اشاره به عملکرد ناصحیح برخی مسوولان گفت: یادگاران دوران دفاع مقدس وقتی وضعیت کنونی کشور را با آن دوران قیاس می‌کنند، از عملکرد برخی مسوولان احساس خوشایندی ندارند، این یعنی در ادامه دادن راه شهدا ضعیف عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار