عضو مجلس خبرگان رهبری:

در شرایط کنونی نیاز به وحدت و همدلی داریم

آیت الله «هاشم نیازی» گفت: در شرایط حاضر نیاز به وحدت و همدلی داریم و ما باید برای غنی شدن مباحث خطبه‌ها کار و مطالعه کنیم.
کد خبر: ۳۱۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ - 18October 2018

در شرایط کنونی نیاز به وحدت وهمدلی داریمبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت الله «هاشم نیازی» عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که این همه تبلیغات وجود دارد نخستین اصلی که ائمه جمعه باید تبیین کنند برخورد و ارتباط خوب با مردم است و اولین درس این است که ما برای خودمان حساب باز نکنیم.

وی افزود: تواضع نعمتی است که نه حسودان به آن حسادت می‌روزند و نه غیر حسودان و منشا پیشرفت کار است پس ما باید واقعا ارتباطمان را با مردم قوی و آن حالت تواضع و هیچ نبودن را تقویت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در لرستان عنوان کرد: در زمان پیامبر اکرم (ص) اگر کسی در نماز جماعت شرکت می‌کرد پیامبر اکرم (ص) با آن همه عظمت به عیادت او می‌رفت و احوال او را می‌پرسید پس اگر ائمه جمعه روابط عمومی قوی با مردم داشته  باشند به طور یقین موفق خواهند بود.

 وی به لزوم احترام به علما اشاره کرد و گفت: در شرایط حاضر نیاز به وحدت و همدلی داریم و ما باید برای غنی شدن مباحث خطبه‌ها کار و مطالعه کنیم.

سیدموسی خادمی استاندار لرستان نیز در این گردهمایی اظهارداشت: شرط موفقیت در کارها این است که از داخل با هم نزدیک و وحدت داشته باشیم پس برای اینکه یک گام جلو برویم باید به یکدیگر کمک کنیم و اگر قرار باشد در سیستمی افرادی کمک نکنند و انرژی یکدیگر را خنثی کنند قاعدتا آن سیستم موفق نخواهد شد.

وی افزود: همکاری و هماهنگی یک انتخاب نیست در واقع یک ضرورت است و در شرایط فعلی همه موظف هستند که با هم همکاری کنند تا کارها را جلو ببرند البته این معنی بدین معنا نیست که نقد و انتقادها را نگوییم و اگر در جایی مشکلاتی وجود دارد مطرح نشود، هرجا مشکلی وجود دارد باید از باب کمک به یکدیگر و بهتر شدن فضای کار حتما بیان شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: اگر از این مرحله‌ای که دریافت کننده نقد احساس کرد کمک کننده هدف دیگری دارد، هیچ گونه بهره‌ای از ان نقد نخواهد گرفت.

وی بیان کرد: هم در سطح ملی و هم در سطح استانی و شهرستانی ضعف‌ها و مشکلاتی وجود دارد و هیچ سیستمی بی عیب و نقض نیست اما همه باید کمک کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

خادمی گفت: از نظر مشکلاتی که وجود دارد استان در شرایط ویژه‌ای نیست، در چند ماه اخیر کشور مشکلاتی داشت اما لرستان جز استان‌هایی بود که کمتر مشکل داشت، در حوزه کارهای عمرانی و اقتصادی نیز با همین آهنگی که وجود دارد کارها در استان در حال انجام است البته محدودیت‌ها مالی و اعتباری زیاد وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن محدودیت‌هایی که در استان وجود دارد در مجموع شرایط شرایط مناسبی است و کارها از طریق مدیران و نمایندگان استان در حال پیگیری است و باید گفت در مجموع شرایط لرستان از میانگین کشور بدتر نیست و تا حدودی هم بهتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار