با حضور وزیر ارشاد صورت گرفت؛

افتتاحیه اجلاسیه سراسری خانه‌های مطبوعات سراسر کشور در مازندران + تصاویر

افتتاحیه اجلاسیه سراسری اعضای هیأت مدیره خانه‌های مطبوعات سراسر کشور پیش از ظهر امروز با حضور ـسید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد در مجتمع رفاهی شهید بهشتی بهزیستی ساری برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ - 18October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، مراسم افتتاحیه اجلاسیه سراسری خانه‌های مطبوعات و رسانه‌های کشور پیش از ظهر امروز با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد، «مصطفی کواکبیان» رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور، «مصطفی دربندی» مدیرکل مطبوعات داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و مسئولان استانی و اصحاب رسانه مازندران در مجتمع رفاهی شهید بهشتی سازمان بهزیستی در ساری آغاز شد.
 
«ساسان شیخی» نایب رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران با تقدیر از کواکبیان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور برای برپایی این همایش در استان اظهار داشت: از زحمات سرپرست وزیر رفاه برای میزبانی این رویداد در مازندران تقدیر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بلایی که اکنون بر سر مطبوعات مازندران و کشور آمده باید به‌زودی برطرف شود افزود: از وضعیت مطلوب و مناسبی برای اقتصاد رسانه‌ها در مازندران برخوردار نیستیم.
 
شیخی با اشاره به اینکه اتحادیه خانه‌های مطبوعات خزر هفته گذشته با حضور اعضای هیأت مدیره خانه‌های مطبوعات شمال کشور راه‌اندازی شده است گفت: در مازندران تعامل بسیار خوبی بین خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد مازندران است.
 
خاطرنشان می شود، اجلاسیه سراسری خانه‌های مطبوعات کشور تا عصر جمعه 27 مهر ماه با برپایی کارگروه‌های تخصصی و مراسم اختتامیه در ساری ادامه دارد.
 


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار