نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ و جویبار:

اگر ۱۰ بار به FATF بپیوندیم اتفاق عملی صورت نمی گیرد

نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ و جویبار گفت: اگر ۱۰ بار به FATF بپیوندیم اتفاق عملی صورت نخواهد گرفت و دلیل آن تحریم‌های ثانوی آمریکا است اگر با FATF موافق باشیم با تحریم‌های ثانوی آمریکا چکار کنیم.
کد خبر: ۳۱۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ - 18October 2018

اگر ۱۰ بار به FATF بپیوندیم اتفاق عملی صورت نمی گیردبه گزارش دفاع پرس از ساری، «سید علی ادیانی» نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ و جویبار شامگاه پنجشنبه در نشست مطالبه‌گری دانشجویان بسیجی مازندران با بیان اینکه مفهوم تروریسم در گفتمان انقلاب با گفتمان غرب تضاد جدی دارد، اظهار داشت: غربی ها، مجاهدان اسلام را تروریسم می دانند و داعش را تروریسم نمی دانند.
 
وی گفت: در آن موافقت نامه FATF که امضا شد و برای همه کشور ها است یک بحث رونمایی و پیوست ها دارد و کسی در بحث FATF نمی داند آن پیوست ها و گام های بعدی چیست.
 
ادیانی تصریح کرد: اگر ۱۰ بار به FATF بپیوندیم اتفاق عملی صورت نخواهد گرفت و دلیل آن تحریم های ثانوی آمریکا است اگر با FATF موافق باشیم با تحریم های ثانوی آمریکا چکار کنیم.
 
نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ و جویبار تصریح کرد: ما به برجام شدیدا منتقد هستیم، گفت: مجلس برجام و پیوست های آن را تایید و تصویب نکرد و نه مواد و تبصره های برجام و نه پیوست های آن در مجلس نهم تصویب نشد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها