ژاله کاظمی:

نمایش دشمن برای صلح نمی آید در مورد جنگ افغانستان است

موضوع مقاومت ایران و 8 سال دفاع مقدس تنها مضمون مطرح شده در نمایش ها نیست و مقاومت به صورت گسترده تری در جشنواره مقاومت مطرح می شود.
کد خبر: ۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵ - 15September 2013

نمایش دشمن برای صلح نمی آید در مورد جنگ افغانستان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ژاله کاظمی که با نمایش خیابانی "دشمن برای صلح نمی آید"در جشنواره تئاتر مقاومت حضور دارد گفت: داستان این نمایش درباره سربازهای آمریکایی است که به اجبار وارد جنگ افغانستان شده اند و پس از مدتی خود این سربازان  نیز به این نتیجه رسیدند که جنگ افغانستان دروغی بیش نیست.

وی افزود: این نمایش بر اساس سندهای تاریخی موجود در آمریکا  و بر اساس اتفاق هایی که به خاطر جنگ در کشور افغانستان رخ داده به نگارش در آمده وبرای اجرا آماده شده است.

کاظمی تصریح کرد: شیوه اجرایی این اثر نمایشی تلفیقی است و از یک تئاتر خیابانی محسوب می شود و ارتباط مستقیم با مردم و تماشاگر دارد و از سوی دیگر چون  فرم های حرکتی دارد وامدار نمایش صحنه ای است.

وی افزود: در این نمایش موسیقی به صورت زنده اجرا خواهد شد. چهار موسیقی برای این نمایش در نظر گرفته شده است که این چهار موسیقی با حضور یک نوازنده در طول نمایش اجرا می شود.

وی اظهارداشت: طبق برنامه ریزی هایی که مسولان جشنواره انجام داده اند موضوع مقاومت ایران و 8 سال دفاع مقدس تنها مضمون مطرح شده در نمایش ها نیست و مقاومت به صورت گسترده تری در جشنواره مقاومت مطرح می شود. با این روش علاوه بر افزایش تنوع، به مقاومت سایر کشور ها هم نگاه شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار