امام‌جمعه پل‌دختر:

مقام معظم رهبری با تمام وجود در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده است

حجت الاسلام «احمد علی حسین زاده آملی» گفت: کسانی که دلداده رهبر هستید و شهید داده‌اید و دل در گرو رهبری دارید، بدانید مقام معظم رهبری با تمام وجود در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده است.
کد خبر: ۳۱۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ - 19October 2018

مقام معظم رهبری با تمام وجود در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین «احمدعلی حسین زاده آملی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار داشت: اعتراض تاریخی امام به کاپیتولاسیونی، که به مستشاران آمریکایی مصونیت قضایی و سیاسی می‌داد نقطه عطف و سرآغاز جریان انقلاب است.

وی افزود: امام راحل (ره) بک تنه در مقابل این کاپیتولاسیون ایستاد و نسبت به آن در جمع طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه با سخنرانی خود اعتراض شدیدی کرد که موجب اعدام انقلابی حسن علی منصور شد.

امام‌جمعه پلدختر خطاب به جوانان گفت: کسانی که در این جریان‌ها همراه امام بودند و از جریان انقلابی امام حمایت کردند این انقلاب را تشکیل دادند و ما در راه این انقلاب بهای سنگین و خون‌های زیادی دادیم.

حسین زاده آملی اظهار داشت: کسانی که دلداده رهبر هستید و در جای‌جای شهر پل‌دختر شهید داده‌اید و دل در گرو رهبری دارید، بدانید مقام معظم رهبری با تمام وجود در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده است.

وی به تشریح وظایف رهبر در ساز و کار حکومت‌داری در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری تنها رهبر جهان اسلام نیست بلکه رهبر تمام دنیا است که در حوزه‌های مختلف به اداره حکومت توجه کافی و وافی دارند.

امام جمعه پلدختر افزود: امروز عده‌ای در کشور علاقه‌مند هستند به مردم القا کنند و بگویند از نظر اقتصادی در بن‌بست قرار داریم و وانمود می‌کنند که برای حل مشکلات اقتصادی باید از بیرون کمک گرفت، اما مقام معظم رهبری می‌فرمایند بن‌بستی در کشور وجود ندارد و این‌ها برای حل مشکلات آدرس‌های غلط ارائه می‌کنند و حل آن را به آن‌سوی مرزها ارجاع می‌دهند.

حسین زاده آملی خاطرنشان کرد: برخی در داخل کشور نیز مشکلات را بزرگ‌نمایی می‌کنند و آن را غیرقابل حل القا می‌کنند، امروز جنگ اقتصادی که دشمن راه انداخته از جنگ تن‌به‌تن مهم‌تر است و همه مردم این را می‌دانند.

وی بیان داشت: برخی‌ها که حتی ممکن است در کشور مسئولیت داشته باشند می‌خواهند دست رهبر انقلاب را ببندند و حکمیت ایجاد کنند که مقام معظم رهبری جلوی تمام این خطاها را گرفتند و با آن برخورد انقلابی کردند و مردم نیز این را باور دارند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: وظیفه رهبری آن‌جایی‌که احساس کند یک حرکتی دارد مسیر نظام را منحرف می‌کند به میدان بیاید و به هر شکل ممکن جلوی آن بایستد و نگذارد مسیر انقلاب منحرف شود و مقام معظم رهبری در این جنگ اقتصادی مشکلات را احساس کردند و متوجه شدند خطری دارد مسیر را تغییر می‌دهد به همین خاطر یک‌تنه در مقابل این مسیر منحرف و این ساز و کار ایستادند.

وی تصریح کرد: دیدگاه انقلابی و معیار رهبر و ایستادگی در مقابل این جریان منحرف نشان‌دهنده آن است که مقام معظم رهبری به حفظ نظام و انقلاب و مردم‌سالاری دینی اعتقاد راسخ دارند و ما باید پای آن با جان‌ودل بایستیم.

حسین زاده آملی به دیدگاه سید حسن نصرالله در رابطه با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: این جوانمرد حزب‌اللهی وقتی مقام معظم رهبری را می‌بیند دست وی را می‌بوسد که عرب‌ها با اعتراض می‌گویند تو عربی نباید دست عجم را ببوسی وی در جواب آنان می‌گویند من رهبر عربم اما رهبر من امام خامنه‌ای است و همه ما باید این‌گونه باشیم.

وی یادآور شد: سید حسن نصرالله خطاب به ملت ایران می‌گوید همه گروه‌ها در ایران نسبت به مقام معظم رهبری ابوالفضل گونه عمل کنند و مطیع امر رهبر و همه هم فرمانده سپاه و هم سپر بلای رهبر در مقابل آسیب‌ها و فرمان‌بردار معظم له باشید.

امام‌جمعه پل‌دختر گفت: ملت ما همانند حضرت ابوالفضل العباس (ع) سرباز جان‌برکف مقام معظم رهبری هستند و مانند شما مردم ایران هیچ جای دنیا پیدا نمی‌شود و این را مقام معظم رهبری و همه روحانیت می‌دانند.

حسین زاده آملی خاطرنشان کرد: روحانیت در مقابل ملت ایران خجلیم و از شما تشکر می‌کنیم به خاطر تحمل مشکلات و سختی‌هایی که دشمن در جنگ اقتصادی به راه انداخته و خدا شما را برای ولایت و دولت اسلامی را برای شما نگه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها