بحرین و امارات در صدر وارد کنندگان دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل

منابع صهیونیستی فاش کردند رژیم‌های بحرین و امارات در صدر وارد کنندگان دستگاههای جاسوسی رژیم اسرائیل قرار دارند.
کد خبر: ۳۱۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ - 19October 2018

بحرین و امارات در صدر وارد کنندگان دستگاه‌های جاسوسی اسرائیلبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، دولت بحرین در صدر فهرست ده ها حکومت استبدادی قرار دارد که دستگاه های شنود و جاسوسی از مردم را از رژیم اسرائیل خریداری می کنند.

در تحقیقات روزنامه که با استناد به یکصد منبع در 15 کشور جهان تهیه و امروز جمعه در ضمیمه هفتگی آن منتشر شده، آمده است: اسرائیل به بزرگترین صادر کنده تجهیزات جاسوسی تبدیل شده است.

برپایه این گزارش، صادرات این دستگاه های جاسوسی با کمک کارشناسان فارغ التحصیل واحد نخبه دستگاه اطلاعات نظامی این رژیم موسوم به واحد 8200 صورت می گیرد. این واحد مامور جاسوسی علیه کشورهای عربی است.

براساس گزارش هاآرتص، حکام مستبد و رژیم های دیکتاتوری کشورهای مذکور به کمک تجهیزات اسرائیلی می توانند ایمل ها و نامه های مخالفان حکومت را رصد کرده و حتی به تلفن ها و برنامه های مختلف نفوذ  و صحبت های آنها و فعالان را شنود و ضبط کنند.

این گزارش یک سری شهادت ها را آورده است که تایید می کند تخصص های اسرائیلی به این کشورها برای پیگرد فعالان حقوق بشر و پرونده سازی و ذخیره اطلاعات مربوط به مخالفان کمک کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار